Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#2529716
Hier hele goede ervaringen met rust compositum. Dat was bij de eerste keer geven twee dagen bijna alleen maar slapen. Waarschijnlihk omdat ze toen pas rust kon vinden in haar hoofd. Ik heb het gegeven in combi met een dap band. Wel is het heel vies spul waardoor niet alle honden het zullen eten. Ik vind het heel goed werken. Ik mengde het door kvv. Ik deed twee schepjes per dag voor hondje van 16 kilo.
#2530169
De samenstelling is nagenoeg het zelfde alleen de Puur Rust is voordeliger in gebruik! Je geeft net zoveel schepjes alleen heeft GO schepje van 4 gram (hij is net op bij mij) en de Puur heeft een schepje van 1 gram. Ze hebben nu ook een 100g voor € 19,95.
Ik heb deze van Puur nu genomen in combinatie met de nervositeit en ik gebruik de Bach rescue Spray altijd voor als we gaan wandelen en met de jaarwisseling zelf. Dat geeft net dat laatste zetje om er super doorheen te komen!

Succes!
#2532937
ik gebruikte het samen..
kiek heeft het er heel lang goed op gedaan..
maar omdat het best duur is (rust compositum) en erg vies.. dacht ik het eens met zylkene te proberen.
toen dat niet werkte en ik weer terug ging naar de RC en de PN.. lukte dat ineens niet meer..
heel raar.. maar zeker 2 jaar werkte het prima en toen was het "stuk" 
nu heeft kiek clomicalm.. ben ik eigenlijk helemaal niet blij mee want het is vieze bagger..
maar zonder word je krankjorum van haar..

in combi met de bach rescue werkte met de RC en de PN ook goed tegen vuurwerk. 
#2537557
Heb je al eens de PY Strezzz geprobeerd? Die werkt ook erg goed. Een vriendin heeft een mechelaar en die is altijd al nerveus uiteraard, alleen met de PN Nervositeit gaat het geweldig met vuurwerk.
Ik heb het haar hond vorig jaar gegeven toen ze hier gebracht werd. Ze wilde haar in mijn schuur doen omdat ze gek van haar werden. Het was oud jaars dag en ik ben het gelijk toe gaan dienen en ik had geen kind aan haar. Wel wat zenuwachtig, maar ja dat was logisch.
Je kan het bij je dierenarts halen.

Good luck!
#2537920
Ik heb geen ervaring met dat van Puur, wel met de groene os RC. Het helpt Reus behoorlijk, het wordt voor hem makkelijker om te kiezen zich ergens niet enorm druk over te maken, maar het te negeren of uit de weg te gaan. Hierdoor is hij veel beter bereikbaar tijdens het wandelen, en heb ik hem kunnen leren rustig te blijven met dingen die hij moeilijk vindt.

Heb ook Phytonics Strezz voor hem gehad, afgewisseld met de RC en ook wel tegelijk toen hij dat nodig had. Ik heb het idee dat de RC meer voor hem doet, maar ik overweeg wel weer de Strezz in huis te halen omdat dat (voor acute dingen) makkelijker is (want druppels ipv vies poeder).
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door