Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door "inge"
#253257
Als ik cb koop in pond verpakking en mijn hondje doet daar twee en een halve dag over om dat op te eten, Blijft het al die tijd goed in de koelkast??
Door geer
#253349
Joh, als Sophie het weer eens niet wil eten, doet Ted soms wel 5 dagen met een pakje... Niets aan 't handje ;)
Door Audrina
#253358
Dus ik sta hier telkens voor Jan Doedel die kilostaven CB aktief voor m'n reu door midden te zagen, alleen maar omdat ie niet in 2 dagen tijd 1 kilo op krijgt. :o Nou ja, mooi om te weten. Scheelt weer een hoop gezaag.
Door Peet
#253436
[quote="Audrina"]
Dus ik sta hier telkens voor Jan Doedel die kilostaven CB aktief voor m'n reu door midden te zagen, alleen maar omdat ie niet in 2 dagen tijd 1 kilo op krijgt. [/quote]

wat is dat voor watje :P ;D
Beau raust er zonder problemen 1 kilo voor ontbijt doorheen hoor...... ;D..als ik hem zijn gang liet gaan....
Laatst gewijzigd door Peet op wo 02 feb 2005, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Audrina
#254115
[quote="Peet"]
wat is dat voor watje :P ;D
Beau raust er zonder problemen 1 kilo voor ontbijt doorheen hoor...... ;D..als ik hem zijn gang liet gaan....
[/quote]

Nou ja, laat ik het zo zeggen: Hij zou wel een kilo per dag lusten, hij krijgt het alleen niet. ;)
Door Ineke
#255855
Wat heb ik dan voor een hond?

Mufasa eet wel 1500 gr per dag, maar dan wel in 3 x.
Als ik hem meer geef dan 500 gr Bibi laat hij dat echt staan :-\

Hij zal wel een heel klein maagje hebben..... ::)

Zou het dan toch een Belgische Tekkel zijn? ;D
Door Tony
#256041
He daar heb ik iets aan!

Ik stond van de week met hamer en beitel porties te maken voor Tony.

Tony doet met een kilo carnibest drie dagen, dus ik kan het makkelijk in de koelkast bewaren?
Door Ineke
#256206
Ja hoor, zeker weten.

Ik doe het wel eens zo:
Leg het 's morgens (kilo) in de koelkast. Als ik 13:00 uur thuis kom is het nog behoorlijk bevroren, maar wel zo dat je het met een diepvries- of broodmes gemakkelijk in stukken kan snijden. Het te grbruiken deel zet ik in de voerbak op het aanrecht (lichtkap van het aquarium: is een zeer goedkope opwarm bron voor iets sneller ontdooien ;))
De andere stukken gaan terug in de vriezer of terug in de koelkast voor de volgende dagen.

Soms doe ik zo 10 kilo tegelijk en heb ik voor een flinke poos afgepaste porties voor de grijp.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door