Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Anne in Zweden
#2532315
Hijg hijg, kom net binnen van een dagje Katzenheim!

Ja, klopt, ik bestel veel bij Tierhotel. Hebben veel keus, ook bio, wat je bestelt hebben ze ook ALTIJD, en maken nooit fouten. (Oké, één keer in drie jaar tijd hebben ze een rol van 500 gram te weinig ingepakt. Verder nooit iets!) Als je een vraag hebt, krijg je (ik althans) vrijwel meteen antwoord. Heerlijk bedrijf!
Door Nugget
#2532415
Dan bestel je daar vast ook die runderkeelkop, want die kan ik bij Nederlandse leveranciers niet vinden.....en ik had me zo op een paar van die therapeutisch verantwoorde glibberdingen verheugd.... :(
Of heten ze misschien anders in Nederland en niet runderkeelkop?
Door Nugget
#2532448
Martine-Tom schreef: Runderstrot heet het hier ;)
Ha,ha, ;D geen wonder dat ik het niet kon vinden!!
Maar das geen vleesbot toch? :-\
Door Annemarie Rijnveld
#2532455
Ha toppie Anne, dank je wel dan ga ik daar ook eens het een en ander bestellen. Zag dat ze ook kleine klootjes hebben liggen.
Italianen bestellen vaak bij dit adres, en eerlijk gezegd dacht ik daarom dat het dan wel niets zou wezen, maar ineens schoot mij een topic te binnen....

Sorry, heb je het druk gehad met de Katzels?
Door Anne in Zweden
#2532459
Annemarie Rijnveld schreef: Ha toppie Anne, dank je wel dan ga ik daar ook eens het een en ander bestellen. Zag dat ze ook kleine klootjes hebben liggen.
Italianen bestellen vaak bij dit adres, en eerlijk gezegd dacht ik daarom dat het dan wel niets zou wezen, maar ineens schoot mij een topic te binnen....

Sorry, heb je het druk gehad met de Katzels?
Eerder druk met het winterweer, vandaag!  :nerves:

@Nugget: ja, pardon, dat was geen beste vertaling van me, van het woord Rinderkehlkopf! ;D
Door Anne in Zweden
#2532568
Annemarie Rijnveld schreef: Anne nog een vraag betreffende Tierhotel: wat zijn de leveringstijden ongeveer?
Binnen Duitsland kun je kiezen: Normalversand duurt ongeveer 4-5 dagen (kosten 7,50 € per 28 kilo). Expressversand duurt 2 dagen en is niet veel duurder (9,50 € per 28 kilo). Je kunt ook een Terminbestellung opgeven (kost ook 9,50 € per 28 kilo), dan kun je de datum zelf bepalen. Zo'n bestelling moet wel minstens 3 dagen van tevoren worden opgegeven, en de leverdatum moet maximaal binnen één maand na de besteldatum liggen. Voor noodgevallen is er de 24-Stundenservice (15 € per 28 kilo); bestelling opgeven vóór 11 uur 's ochtends, dan heb je hem de volgende dag. Zie ook https://www.das-tierhotel.de/act/versandarten.htm

Ik heb afgelopen maandag nog een Expressversand opgegeven omdat ik geen kippennekjes meer had om te drogen, en de Leckerli's waren fast alle (Panik!) :biggrin2:. Woensdagochtend werd de boel geleverd.

Het is ook altijd zeer goed verpakt, de spullen van Tierhotel. Nooit lekkende verpakkingen! Als ik dan bij sommige andere leveranciers bestel... Oei. Terwijl TH echt niet duurder is dan de rest.
Door Annemarie Rijnveld
#2532714
Heel erg bedankt voor de uitgebreide info. Dit ga ik ff posten op FB Barfforum. Wij zijn namelijk helemaal zonder Pensleverancier hier, alles is OP!!! TTeveel Italiaanse Barfers op dit moment, het aantal is groeiende!!!
Door Anne in Zweden
#2532748
Annemarie Rijnveld schreef: Heel erg bedankt voor de uitgebreide info. Dit ga ik ff posten op FB Barfforum. Wij zijn namelijk helemaal zonder Pensleverancier hier, alles is OP!!! TTeveel Italiaanse Barfers op dit moment, het aantal is groeiende!!!
Ik zie dat TH voor 15 € naar Italië levert, inderdaad! Let wel: "Diese Lieferungen haben 2-3 Tage Laufzeit. Der Versand erfolgt nur Montag und Dienstag." Misschien dat je dus iets langer moet wachten op je spullen, omdat ze alleen op maandag en dinsdag naar het buitenland versturen, maar verder is het natuurlijk helemaal top!
Door Annemarie Rijnveld
#2572513
Hee hoi Anne of Mowgli, wederom een vraagje, een vertalingsvraagje? Wat betekenen deze abacadabrawoorden?
Zahlungsart (deze snap ik nog wel)
Bitte beachten Sie (dit ook)
Bei Vorkassen (wat betekent Vorkassen?) muss der Geldeingang innerhalb von 14 Tagen erfolgen, ansonsten wird die Bestellung storniert. (de rest heb ik gesnopen)

Lastschrift (huh?)

Vorkasse (weet ik dus niet)

Bar (nur bei Selbstabholung) (snap ik ook niet)

Sofortüberweisung (deze is ook chinees voor mij)

Bedankt alvast voor de moeite!

Groetjes, Annemarie
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door