Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Naturel
#2531115
Hallo,

Mijn kat heeft sinds vorige week zo af en toe helder rood bloed in ontlasting met een beetje slijm. Als ze op de bak zit hoor je haar ook piepen. Vorig jaar had ze dit ook en ben toen naar dierenarts geweest en kreeg Iso-gel mee. Haar drol ziet er niet te hard uit. Ze eet goed en is speels.
Laatst gewijzigd door Naturel op wo 05 dec 2012, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mevroi Kruim
#2532136
Helderrood betekent vanuit het einde van de darm, dus meestal de endeldarm. En meestal is de reden dat er dar ergens een adertje gesprongen is, dat kan soms gebeuren als de poep toch een keer hard was en de kat hevig heeft moeten persen. Ik maak me daar zelf niet zo druk over als het een paar dagen is.
Door Naturel
#2532157
Mevroi Kruim schreef: Helderrood betekent vanuit het einde van de darm, dus meestal de endeldarm. En meestal is de reden dat er dar ergens een adertje gesprongen is, dat kan soms gebeuren als de poep toch een keer hard was en de kat hevig heeft moeten persen. Ik maak me daar zelf niet zo druk over als het een paar dagen is.
Hoi, gister had ze het niet. Ik heb haar iso gel gegeven, haar poep is nu wat minder hard. Kan darm even weer herstellen. Ze had ook verkeerd voer, veel granen denk ik. Nu nog steeds brok, ja ik weet het daar zijn jullie niet van, maar toch deze brok is beterder dan andere brok.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door