Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Femke
#253199
Vanwege Loebas' oorprobleem zou ik hem wel eens een ontgiftingskuur willen geven maar nu heb ik er een paar vraagjes over:

Ik lees verschillende dingen over hoe je het moet toedienen, de één zegt dat het wel over het voer mag, en de ander weer niet. Loebas is een enorme twut met alles wat hij moet opeten wat hij niet kent, mag het echt niet over de CB heen?

En het kan de werking van medicijnen beïnvloeden, geldt dat ook voor een oorzalf of alleen voor medicijnen die zich 'in' het lichaam bevinden? Kan ik beter wachten tot we klaar zijn met de zalf?

En tot slot: kan er ook een begin verergering van de klachten optreden of is dat bij ontgiften niet zo van toepassing?

Alvast bedankt!

Femke
Door Audrina
#253265
Femke schreef: ik zat te denken aan groene leem
Ik heb hier pas mijn jongste teef een complete reinigingskuur (met o.a. groene leem) van Silverlinde gegeven en dat heb ik gewoon door haar eten gedaan.
Ik heb het aan haar gegeven omdat ze telkens zo'n last had van haar anaalklieren. De klachten zijn tijdens het kuurtje niet verergert (en nu zijn ze zelfs helemaal weg).
Laatst gewijzigd door Audrina op wo 02 feb 2005, 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#253373
Ik deed groene leem ook gewoon over het eten, want anders kreeg ik het hier ook niet naar binnen.
Wat groene leem met de werking van oorzalven doet weet ik eerlijk gezegd niet :-\, maar er kAn idd verergering van de klachten voorkomen, al heb ik dat hier niet meegemaakt, maar houd er wel rekening mee, dan kan het alleen maar meevallen ;).
Als je nog maar kort een zalfkuurtje moet afmaken, dan zou ik nog eventjes wachten met de groene leem. Maar als je nog lang moet en je hebt het idee dat dat zalfje voor geen meter werkt, dan zou ik vandaag nog met de groene leem beginnen. Dus dat moet je even voor jezelf afwegen.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door