Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door isabelle
#242350
Eventjes een vraagje over yoghurt. Kunnen oudere honden dit wel omzetten en opnemen? Aangezien oudere honden vaak het enzym lactase missen?

Groetjes
Door Lizzy
#242368
Volgens mij is er een teruggang van het enzym maar stop het niet 100%. En in yoghurt is de lactose volgens mij al omgezet.
Door Lupa
#242728
is er ook een verschil in mager en volle jogurt?
Lupa wil absoluut geen magere maar ze is dol op volle ???
Door Sander
#242754
In yoghurt zit als het goed is weinig lactose (melksuiker) meer. Dit is door melkzuurbacterieën omgezet in melkzuur. De term mager of vol zegt alleen iets over het vetgehalte: bij volle yoghurt is gewone melk gebruikt, bij magere yoghurt is afgeroomde melk gebruikt. Het lactose gehalte van de gebruikte melk, en daarmee van de yoghurt, zal niet veel verschillen. Honden houden veelal van vette dingen, dus ik kan me voorstellen dat volle yoghurt meer in trek is dan magere.
Door Nelly
#244660
Wie van jullie heeft weleens Turkse yoghurt gehad? Die is lekker joh, zo lekker dik en vol :P Hondjes zijn er ook dol op :) Hebben ze bij C1000.
Door ''Lenie...
#252645
:D ja turkse yogurt is inderdaad heerlijk en lekker romig ''ik lijk wel een pappegaai maar ik wou het wel even bevestigen.
gr lenie
Door tieneke
#252651
[quote="LENIE.BERENDS"]
:D ja turkse yogurt is inderdaad heerlijk en lekker romig ''ik lijk wel een pappegaai maar ik wou het wel even bevestigen.
gr lenie
[/quote]
;D ;D
Door Lupa
#252969
[quote="LENIE.BERENDS"]
:D ja turkse yogurt is inderdaad heerlijk en lekker romig ''ik lijk wel een pappegaai maar ik wou het wel even bevestigen.
gr lenie
[/quote]
en waar koop ik dat?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#253149
[quote="Lupa"]
en waar koop ik dat?
[/quote]

Volgens Nelly bij de C 1000 maar die hier heeft dat niet
Door 202spots
#253176
Ik koop het bij de islamiet market waar ik de lams nek en andere onderdelen haal,niet alleen is de yogurt heel lekker,maar ik neem ook altijd 'n beker kefir cheese mee,zijn ze ook gek op.
Door tieneke
#253179
[quote="sylvia"]
Volgens Nelly bij de C 1000 maar die hier heeft dat niet
[/quote]
Onderontwikkeld he,gna,gna.. ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#253264
[quote="202spots"]
Ik koop het bij de islamiet market waar ik de lams nek en andere onderdelen haal,niet alleen is de yogurt heel lekker,maar ik neem ook altijd 'n beker kefir cheese mee,zijn ze ook gek op.
[/quote]
Oo ik kijk er even naar , in Bergen op Zoom hebben ze wel een turks supermarktje
Door petrap
#255411
[quote="Lupa"]
is er ook een verschil in mager en volle jogurt?
Lupa wil absoluut geen magere maar ze is dol op volle ???
[/quote]

Viento haalt ook zijn neus op voor magere yoghurt, maar vindt volle yoghurt wel lekker. Alegra is niet zo kieskeurig en lebbert ook magere yoghurt op.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door