Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Eertje
#2524615
Onze Emma van 14,5 jaar staat al een lange tijd op de Carprodyl. Helaas werkt het niet naar behoren (meer) en doet haar lijffie gewoon pijn. Kan ik voor zolang ze nog, verantwoord, bij ons kan blijven, bv traumeel naast de Carprodyl geven? 
Door Eertje
#2525315
flodder en dwarrel schreef: ik ben een grote fan van traumeel en mijn dieren ( en ik zelf ) reageren er goed op
Jij gebruikt het ook als pijnstiller en ook voor langdurig gebruik. Ik dacht nl. gelezen te hebben dat je dit eigenlijk kortdurige gebruik. Dus bv bij een kneuzing.
Door Whisker
#2525659
misschien dat de puur + iets kan betekenen het is voor verschillende  pijnsoorten in te zetten en kan kort durend ingezet worden en langdurend is bij de meeste dierenspeciaalzaken wel te verkrijgen .
Door Eertje
#2527899
flodder en dwarrel schreef: k hoop dat het helpt voor Emma zodat haar oude dag aangenamer zal zijn
Dank je, meis! Ik hoop het ook! Telkens met kleine beetjes gaat ze achteruit. Vandaag vonden ze we best wankel in haar achterhand en dan ook zo'n wazige blik! Maar.. haar eetlust heeft ze nog en dat toont ze duidelijk als het etenstijd gaat worden! We plukken de dag!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door