Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Peet
#252588
Maar dan ook echt niet >:(...Ze (=collega + vrouw) hebben van alles geprobeerd: Cb met kip, Cb met kalkoen, Cb met beetje water, met sardientjes, met tonijn....alles om de Cb heen is prima...maar om de een of andere reden "snapt" Kareltje het niet.....

???

Wie heeft er nog een gouden tip om karel aan de Cb te krijgen? Ze hebben nl nog 13 pakjes in de diepvries.

En een ander vraagje: mag je Cb voor de kat aan een hond geven? Of is dat niet goed? Ik wil dan die Cb van hun wel overnemen, dan kunnen zij eventueel een ander merk proberen.... :P
Door Peet
#252612
jaahhhh...ook geprobeerd...en dan eet 'ie 't echt met lange tanden en laat drie-kwart staan...da's dus ook weer zielig... :-\

Op de een of andere manier lijkt het kennelijk niet op eten? Althans...hij snapt 't niet....
En zij zijn juist zo pro-kvv, dus ik voel zo met ze mee (want ik heb natuurlijk eindeloos aan hun kop lopen zeuren over hoe goed en hoe lekker het voor hun kattebeest was, enz enz ;D...dus nu voel ik me een beetje verantwoordelijk... :-[)

Zijn er nog andere merken, behalve Bibi?
Door zurca
#253012
Hoeveel carnibest mengden ze door de andere dingen heen? Misschien is het nog een idee om met hele kleine beetjes cb te beginnen en veel andere dingen erdoor doen, bijv. blikvoer. Word dit gegeten dan langzaam aan de hoeveelheid cb opvoeren en het andere minderen.
Zo heb ik het hier aangepakt met de oudste kat, zij eet nu haar cb maar nog altijd met een heel klein beetje blik..anders hoeft mevrouw het niet ::)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door