Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door hannabelgje
#2523430
Het gaat steeds een paar weken goed en dan is het weer braken en diarree of alleen diarree. Ze krijgt nu weer probiotica en gisteren ook steeds okugest omdat ze zich echt ziek voelde. ze heeft de hele dag op de bank gelegen en voelde zich duidelijk niet lekker. Vanavond is ze ook wat kalmer dan normaal. Ik ga in elk geval probiotica blijven geven voorlopig.
Ik heb het gevoel dat ze ermee begonnen is na haar sterilisatie. Daarvoor had ze eigenlijk nooit ergens last van.
Door Lil
#2523851
hannabelgje schreef: De ene dag wel, de andere niet, maar het is onderweg.  :)
Dat is fijn.  :D

Ik heb al eens met een plastic lepel zitten op te lepelen voor de da.
Resulteerde helaas in een ab kuur (die was toen echt onvermijdelijk).
Door hannabelgje
#2524705
Ze krijgt nu twee keer per dag eten ipv 1 keer en ze krijgt nu bij iedere maaltijd probiotica erbij. Ze heeft de afgelopen dagen kvv gegeten en wat mager spiervlees. Vandaag krijgt ze kippennekken. Ook krijgt ze nu niks "van tafel".
Het gaat nu iets beter dus voorlopig blijf ik 2X per dag voeren met probiotica erdoor.
Door hannabelgje
#2527540
Er komen op het moment drolletjes uit en ze heeft ook geen last meer van gasvorming. Ik denk dat de probiotica goed zijn werk doet. Ze vindt het zelf geloof ik wel fijn dat ze weer twee keer per dag eten krijgt. :D Ze heeft gisteravond wst geitenmelk bij haar eten gekregen en dat ging goed. Vanmorgen een klein hoopje gemalen zalm. Even afwachten hoe dat gaat.
Door Lil
#2527597
hannabelgje schreef: Er komen op het moment drolletjes uit en ze heeft ook geen last meer van gasvorming. Ik denk dat de probiotica goed zijn werk doet. Ze vindt het zelf geloof ik wel fijn dat ze weer twee keer per dag eten krijgt. :D Ze heeft gisteravond wst geitenmelk bij haar eten gekregen en dat ging goed. Vanmorgen een klein hoopje gemalen zalm. Even afwachten hoe dat gaat.
:D :D :D :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door