Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2523751
ik heb mijn boek grow your pups with bones binnen gekregen en hij is erg verslavend  :biggrin2:  nu zal ik niet alle supplementen opvolgen die hij adviseerd maar hij zij bijv. dat wat extra vit. C goed is om te geven als je teef loops is en gedekt word voor o.a extra weerstand. Toen ik wat op internet rond zocht kwamen er idd veel voordelen uit maar wat ik me afvraag.. je kan toch ook gewoon vit.C toe voegen door de juiste groenten/fruit te kiezen? of moet dat dan perse met toegevoegde supplementen?
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2524172
zoals ik het begreep eelke is dat als je er een periode kuur van maakt het dus geen kwaad kan maar wat in dat artikel staat is dat je het elke dag zou moeten geven... ? hmzz
Door Lizzy
#2525778
Beide is waar. Ik vertrouw liever op de natuur en geef geen kunstmatige supplementen. Extra groenten en fruit (vooral bessen) moet het maar doen.
Door Lizzy
#2525977
chipjolie schreef: ja ik zou het liefst ook gewoon (de juiste) groenten en fruit geven met dat beetje extra vit.c erin dan heb je toch ook voldoende neem ik aan :)
Nou, mij lijkt dus van wel. Goibessen bevatten veel vitamine C!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door