Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Thea
#2518948
Ik bestelde altijd via Richardversvoer. Nu is  dat Degomeat.
Hoorde ik gisteren dat het niet meer bezorgd word maar dat we het hier bij een dierenwinkel moeten afhalen.
Dus ik heb Henk gemailt blijkt het ook dat je niet meer via de site kan bestellen :-\
Heb ook gemerkt dat de prijzen omhoog gaan :-\
Ga nu maar bij de winkel informeren of hun ook nog eigen prijzen hebben ;)
Voordeel is dan wel dat je niet meer voor 100 euro hoef te bestellen zodat je geen verzendkosten heb. ;)
Door margreet
#2518955
Ik heb ook van de week besteld en het wordt zometeen bezorgd,kreeg gewoon een mail van Henk,alleen het bestellen ging via een andere site.
Gebruikersavatar
Door Thea
#2518958
Ja klopt dat het er staat.
Heb net die winkel gebeld en idd moet daar bestellen en ophalen.
Degomeat heeft gezegd ik ga niet bezorgen als we een verkooppunt in die plaats hebben.
Volgens haar ging de site voor particulieren er helemaal uit in de toekomst :-\
Ze zouden het wel even duidelijk op de site mogen vermelden of evt de vaste klanten een mail sturen ;)
Door margreet
#2518962
vanaalst schreef: mmm daar snijden ze zich wel mee in hun vingers denk ik, ga ze veel klanten kosten
Heeeeeeeeeee dat was mijn tekst hahahahaha
Gebruikersavatar
Door rupa
#2518963
ik las trouwens op de site van herby dat degomeat voor hun gaan bezorgen.
degomeat komt zo met vlees aan dus hier word ook gewoon bezorgt.
gr rupa.
Gebruikersavatar
Door rupa
#2518968
dit staat trouwens nog wel bij hun voorwaarden.

Algemene voorwaarden

Alles op de site is inclusief BTW.

Afhalen op een van onze afhaaladressen is altijd mogelijk of wij bezorgen het bij u in de buurt bij een andere klant indien uw bestelbedrag te laag is of u niet thuis bent op de dag van bezorging.

gr rupa
Door bea
#2518969
Heb van de week besteld en het word morgen bezorgd. Niets over gehoord verder, dat er iets veranderd wordt. ;)
Laatst gewijzigd door bea op do 22 nov 2012, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door rupa
#2519000
Afhalen
Er zijn afhaalpunten in Rotterdam/Bergschenhoek en Hoogerheide.

dit kwam ik nog wel tegen op de site van degomeat.
gr rupa.
Door Martine-Tom
#2519006
Dit vond ik:
Bezorgen en Afhaalpunten


De bezorgkosten :

Wij bezorgen in geheel Nederland (m.u.v. waddeneilanden) en Belgie tegen een vast tarief.

Voor bestellingen tussen 20 en 60 euro zijn de bezorgkosten 10,60 euro incl. btw., tussen 60 en 100 euro zijn de bezorgkosten 5,30 euro incl. btw. en bestellingen boven 100 euro worden gratis bezorgd. Wij bezorgen ook in Duitsland in het grensgebied met Nederland in overleg.

Indien een bepaald artikel niet op voorraad is het voor ons niet altijd mogelijk dit kort daarop na te leveren. Er zijn nu eenmaal bepaalde artikelen soms minder goed leverbaar. Dat is o.a. afhankelijk van de aanvoer van dieren naar het slachthuis. Het is bijv. niet zo dat er veel biologische kippen worden geslacht. De biologische kiprugstukken zijn afkomstig van een klein slachthuis dat alleen de kippen slacht, wanneer er vraag naar is. Dit omdat deze uitsluitend vers worden geleverd aan de poeliersbedrijven. Daarom kan het voorkomen dat er geen rugstukken leverbaar zijn. Vanaf 1 november 2012 zal ik die ook niet meer naleveren.

Wij leveren uitsluitend diepvriesvlees en -botten en vervoeren die voor u met onze vrieswagens op een temperatuur tussen - 20 en - 30 graden.



Afhalen :

U kunt bestellingen die u heeft gedaan via de webshop afhalen op de volgende plaatsen :

Hoogerheide

Rotterdam

Bergschenhoek

Wolvega

U dient dat wel van tevoren af te spreken, zodat uw bestelling daar klaar zal staan.
Gebruikersavatar
Door pike
#2519010
Als dat afhaalpunt in je eigen woonplaats zit dan zie ik het probleem niet zo, tenzij je geen auto hebt natuurlijk. Maar anders heeft het wel als bijkomend voordeel dat je het kan halen als het jou uitkomt en je niet thuis hoeft te zitten wachten op de vriesauto.
Door Martine-Tom
#2519013
Van die kiprugstukken vind ik wel vervelend trouwens, kom je wel in de knoei met je menu, hopelijk word het wel van tevoren gemeld als ze er niet zijn...
Gebruikersavatar
Door rupa
#2519014
ik kreeg altijd netjes van te voren ( telefonische )een berichtje als er iets niet is en dan kon ik zelf bepalen of ik iets anders wilde of niet.
gr rupa
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door