Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Irish
#2514836
Ik dacht dat ik er 3 voor je moest opsturen? Heb toendertijd alleen niks meer van je gehoord.. Maar mocht je nog interesse hebben, dan hoor ik het graag..
Door mary-jane
#2515172
Irish schreef: Ik dacht dat ik er 3 voor je moest opsturen? Heb toendertijd alleen niks meer van je gehoord.. Maar mocht je nog interesse hebben, dan hoor ik het graag..
Klopt echter was ik het door onze verhuizing helemaal vergeten. Ik heb van een vriendin
5 stukken gehad omdat haar honden het niet eten.
Hier zijn ze Er gek op. Ik las in een topic dat je ze ergens ook heel kon kopen alleen kan ik dat topic
Niet meer vinden.
Door Irish
#2523295
Klopt, ik heb een tijd geleden een partijtje op de kop kunnen tikken. Dit ware grote, maar ook dunne geweien.
Stagbar bijvoorbeeld is veel kleiner, maar wel dikker dan dat partijtje geweien wat ik had, en gaat daarom ook langer mee dan die dunnere geweien als je hond een flinke kluiverd is.
Van dat partijtje heb ik er geloof ik nog 1, de rest is naar mijn eigen honden gegaan  :-[
Heb nog wel wat Stagbars maatje L en XL liggen..
Door Laura2004
#2523345
Ik had zo'n farmfood hertengewei gekocht, voor Tequila en Ziggy (breedbekjes), de grootste maat, en die vraten de geweien binnen een paar seconden op, echt hele stukken, ik had verwacht dat ze erop zouden kluiven, maar dat ze het niet op zouden kunnen eten  :-[

Mogen jullie honden ze gewoon opeten? Zijn jullie niet bang voor verstopping of beschadiging? Ik heb ze afgepakt..

Ik vond ze trouwens erg klein de geweien, ik denk dat als ik ze niet had afgepakt dat Ziggy en Tequila ze in een half uurtje op hadden gegeten.
Door Irish
#2523366
Echt waar joh? Hmm ik heb dan wel geen breedbekjes, maar wel kluiverd, heb maatje L van Stagbar geloof ik en daar al lang en veel plezier van. Misschien omdat ze niet heel lang doorknagen, maar elke keer eventjes.
Door Laura2004
#2523462
Die van mij hadden in een paar minuten een stuk van 2 cm eraf gekluift, broze stukjes hertengewei, de grootste maat van farmfood, via Lupa gekocht.

Maar conclusie: verstandig dat ik het heb afgepakt en niet meer heb teruggegeven?
Door El budha
#2523647
Onze honden hebben sinds vrijdag ook de hertengeweien van farmfood (via Lupa). Nu viel de afmeting al erg tegen en hebben ze nu al de helft op. We hadden maat L besteld en achteraf is deze veeeeels te klein voor onze monsters.
Hiervoor hadden wij de geweien van Stagbar en deze waren groter (zelfde prijs) en gingen veel langer mee.
Door Laura2004
#2523660
El budha schreef: Onze honden hebben sinds vrijdag ook de hertengeweien van farmfood (via Lupa). Nu viel de afmeting al erg tegen en hebben ze nu al de helft op. We hadden maat L besteld en achteraf is deze veeeeels te klein voor onze monsters.
Hiervoor hadden wij de geweien van Stagbar en deze waren groter (zelfde prijs) en gingen veel langer mee.
Ik vond ze ook heel klein.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door