Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tess06
#2515485
ik lag net op de grond en zag opeen een bult op tess haar lip, ik dacht eerste aan een teek, maar dat is het niet.
wie kan me zeggen wat het is?
Afbeelding
Door CaneCorsoChanty
#2515602
Ik denk ook dat het iets van een puist is. Chanty heeft er ook een paar gehad. Die zijn weer weggetrokken na een week of anderhalf... :o
Door tess06
#2515738
dus niets aan doen.gewoon wachten of het weg trekt?

iemand zei smeer er maar calendula op.
Door vagebond
#2515801
Lijkt op wat Mabiche had afgelopen jaar, een soort goedaardige tumor die voorkomt aan de uiteinden van het lichaam, komt voor bij honden tot ??ff kwijt een jaar of 7? Mabiche viel er buiten in ieder geval met haar bijna 9 jaar.
Zij kreeg ab waardoor het rustiger, bij haar was het een sooort bloederig sponsje geworden, waarschijnlijk door het gewroet tussen de rivierstenen en de muizenholen. Het zat bij haar vooraan bij de lip. Het verdween gelukkig.
Maar mss sla ik de plank wel mis en is het iets anders.
Best kans dat het gewoon weer verdwijnt. Sterkte ermee Ingrid
Door tess06
#2515907
vagebond schreef: Lijkt op wat Mabiche had afgelopen jaar, een soort goedaardige tumor die voorkomt aan de uiteinden van het lichaam, komt voor bij honden tot ??ff kwijt een jaar of 7? Mabiche viel er buiten in ieder geval met haar bijna 9 jaar.
Zij kreeg ab waardoor het rustiger, bij haar was het een sooort bloederig sponsje geworden, waarschijnlijk door het gewroet tussen de rivierstenen en de muizenholen. Het zat bij haar vooraan bij de lip. Het verdween gelukkig.
Maar mss sla ik de plank wel mis en is het iets anders.
Best kans dat het gewoon weer verdwijnt. Sterkte ermee Ingrid
tess is nu 6 jaar dus dat zou kunnen. ik kijk het nog wel ff aan om te kijken of het niet erger wordt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door