Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Mister B.
#2512461
Hey,

Ik heb hem sinds anderhalve maand ook in mijn bezit.
Had er al vele goede verhalen over gelezen hier op Barfplaats : :)

Mijn oude hond(je) werd wat kieskeurig,wilde geen sardienen & eieren meer,ook kreeg hij wat pijn aan zijn tanden,waardoor hij natuurlijk niks van botten meer wilde kraken.

Nu haal ik alles van bot en wat hij niet lust door die molen en eet hij trg met smaak  ;)

Eendenekken- Kippenekken - Parelhoenkarkas - kwartelkarkas - Konijnkarkas - lamsribben.

Gaat allemaal perfect ,is een echt genot om mee te werken.
Is wel een dure vleesmolen ,maar je hebt wel goed materiaal

Ik raad u wel aan om de aangepaste schijf van Cindy de Wolf (die zit hier ook op het forum) erbij te nemen/bestellen,want met de drie origineel bijgeleverde schijven ,geraakt de machine steeds verstopt.


(filmpje)


Afbeelding


Dit was het resultaat 3 kg. vlees op 5 minuutjes  :) (foto wel wa onzuiver)
Laatst gewijzigd door Mister B. op do 15 nov 2012, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mister B.
#2513059
Bij zo'n on line shop zou ik nooit bestellen.
Krijgen precies hele slechte beoordelingen op gebied van service/aftersales.

Ik koop liever bij een webshop die op alles goeie punten scoort.
Ben zo al eens slecht gevaren vroeger toen ik ook direkt de goedkoopste nam,....als er aan wat mankeert in u garantie begint de miserie.

Goedkoopst is niet altijd best
Door Kristina
#2513254
Er is verschil van webshop tot webshop. Want ik heb net mijn keukentoestellen ook online gekocht en ben tot hier toe heel tevreden van de service. Maar jammer genoeg verkopen ze niet zulke toestellen. Enkel groot electro.

Ik zal eens een kijkje nemen op de site en zien op ik reviews kan vinden :-)

Ben al blij dat ik van Barf'ers een positief antwoord krijg :-) Dan weet ik dat het toch op iets trekt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door