Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door TMG1961
#2511442
Pixie is afgelopen weken loops geweest. Sinds afgelopen maandag is het over. Nu merk ik dat ze vandaag wat wittige (cremekleurig) afscheiding had. Had ze vorige keer ook. Nu is mijn vraag is dit normaal na een loopsheid. Heb bij Lady dit nooit gezien.

Als je googled krijgt je de ene keer dat het normaal is en de andere keer dat het niet normaal is dus weet niet wat ik nu wel of niet moet geloven. Pixie zelf heeft nergens last van. Eet goed, drinkt niet meer dan anders, rent, vliegt, speelt zoals altijd.

Edit: Temp is 38,1
Laatst gewijzigd door TMG1961 op wo 14 nov 2012, 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#2511551
Ik heb tot nu toe bij allebei mijn teefjes afscheiding gezien na de loopsheid. En ik heb tot nu toe iedere keer echo's laten maken en de hele mikmak en tot nu toe was er gelukkig niks aan de hand. Ik houd ze superscherp in de gaten en als ik het ook maar een beetje niet vertrouw, ga ik voor een echo (en ik ga voortaan wel naar Sleeuwijk, niet meer naar Warmerdam want Warmerdam is heel aardig en kundig maar heeft de ballen verstand van het vrouwelijke geslachtsapparaat en voortplanting en dat hebben ze in Sleeuwijk wel).
Door TMG1961
#2511557
Ik hou haar ook goed in de gaten. Maar je wordt beetje onzeker als je gaat googlen, de een zegt dit, de ander weer zus en die zegt zo. Rare is dat ik bij Lady nooit iets gezien heb na de loopsheid, bij Pixie valt het me nu weer op, vorige keer had ze het ook een dag of 2
Door Lizzy
#2511560
Het is ook heel vervelend, die verschillende berichtgeving. En dat is idem als je naar de DA gaat. De een roept al "baarmoederontsteking" voordat ze je hond gezien hebben en de volgende zegt "joh, maak je niet druk, is een beetje vaginitis". Meer dan haar goed in de gaten houden kun je niet doen.
Door TMG1961
#2511561
Lizzy schreef: Het is ook heel vervelend, die verschillende berichtgeving. En dat is idem als je naar de DA gaat. De een roept al "baarmoederontsteking" voordat ze je hond gezien hebben en de volgende zegt "joh, maak je niet druk, is een beetje vaginitis". Meer dan haar goed in de gaten houden kun je niet doen.
klopt helemaal wat je zegt. Ik hou niet 1 maar 2 oogjes op haar de komende dagen
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2511810
Lizzy schreef: Het is ook heel vervelend, die verschillende berichtgeving. En dat is idem als je naar de DA gaat. De een roept al "baarmoederontsteking" voordat ze je hond gezien hebben en de volgende zegt "joh, maak je niet druk, is een beetje vaginitis". Meer dan haar goed in de gaten houden kun je niet doen.
Joh dat komt door de vaccinatie  :biggrin2:
Door TijgerPuck
#2512510
Haal even een Puur Utero in de winkel. Dit zorgt voor het samenknijpen van de baarmoeder waardoor deze het vuil eruit werkt. Google maar even. Het werkt heel erg goed en ik geef het preventief aan het einde van de loopsheid.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door