Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Smitje
#2511332
Ben nu bezig met het samenstellen van een barf menu , nu is mijn vraag ik ga ze 2 dagen Darf voeren waar veelal kip in zit moet ik dan het barf menu gewoon met kip / parelhoen / kalkoen vleesbotten maken of moet ik andere vleesbotten gebruiken

dus 2 dagen kvv elke 2dagen een andere soort van Darf er zijn de 7 volgen mij , en dan 1 dag barf Bvd
Door Lizzy
#2511422
[quote="Smitje"]
Ben nu bezig met het samenstellen van een barf menu , nu is mijn vraag ik ga ze 2 dagen Darf voeren waar veelal kip in zit moet ik dan het barf menu gewoon met kip / parelhoen / kalkoen vleesbotten maken of moet ik andere vleesbotten gebruiken

dus 2 dagen kvv elke 2dagen een andere soort van Darf er zijn de 7 volgen mij , en dan 1 dag barf Bvd
[/quote]

Je kunt in je zelf samengestelde deel gebruik maken van parelhoen, kalkoen en bijv. eend of haas of konijn en later ook wat van geit/lam. Maar ik zou in het zelf samengestelde deel geen kip meer geven. Kip is overigens niet hetzelfde als parelhoen, ook al is het beide gevogelte en daarom tellen we dit toch als twee verschillende diersoorten. Idem met kalkoen.
Door Smitje
#2511515
dit is de bedoeling

dag 1 Darf eco eend
dag 2 Darf eco rund/kip
dag 3 Barf

kalkoen nekken
geiten hart
lams lever
geiten pens
kippen maag
kopvlees kalf


dag 4 Darf eco konijn
dag 5 Darf eco geit/kip
dag 6 Barf

eenden nekken
lams hart
geiten lever
lams pens
konijnen nier
kalkoen spier


dag 7 Darf eco kalkoen
dag 8 Darf eco lam/kip
dag 9 Barf

parelhoen karkassen
kippen hart
paarden lever
runderboek maag
lamsnier
paarden spier
En dan weer van vooraf aan , als ze lang genoeg op vlees zitten kan ik bv dag 9 een heel konijn doen ( plukdag ) :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Smitje op wo 14 nov 2012, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door