Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2510237
Rosie is gister met succes geopereerd aan de gecomliceerde breuk. Met als gevolg een plaatje en twee schoeven in haar poot.
Volgens mij zijn hier meerdere mensen die een soortgelijke operatie bij hun hond hebben meegemaakt.

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen, hoe ging het herstel, waar moet je extra opletten?

Tevens heeft Rosie epilepsie, iemand ervaring met een epilepsie patient de eerste dagen na de narcose?
#2510543
Hier helaas een ervaringsdeskundige wat betreft breuken die met platen en schroeven gezet moeten worden.

Als je wilt kun je Fedor's verhaal hier nalezen.
Wij hebben na een paar maand? (weet niet meer precies) de plaat en schroeven wel weer laten verwijderen, Fedor had er duidelijk last van (was ook een plaat van bijna 20 cm lang).

Verder ging het herstel van Fedor eigenlijk heel voorspoedig. Waar ik op lette was of hij niet te veel aan de wond likte en of de wond niet nat/vies werd, dus bij regenachtig weer  en 's nachts ging zijn 'pyamabroek' aan.
Homeopathisch is hij toen behandeld met Arn, Cal en Symph (naast pijnstilling de 1e paar dagen).

Ik heb geen ervaring met epilepsie en narcose.

Beterschap voor Rosie! En sterkte voor jou :-*.
#2510634
Hey AnneMarie. Bedankt voor je reactie.
Ik had je een tijdje geleden een pb gestuurd over de opleiding homeopathie (weet je nog?).

Ik heb haar id met dezelfde middelen behandeld.
Ze eet vandaag als een bouwvakker en is gelukkig helemaal weer helder (Phos gegeven).
Uiteraard met de pijnstilling.

Ik ga het hele verhaal vanavond eens doornemen en mocht ik nog vragen hebben PB ik je, is dat goed?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door