Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2502838
deja schreef: Ik heb daar ook naar zitten kijken, maar hoe lang doe je met zo'n flesje voor een hond van 35 a 40 kg. En is dat makkelijk te bestellen, ik zou niet weten hoe ik dat betalen moet want moet in dollars.
je hebt er weinig van nodig; zie schema gemaakt door Dory:

2.5 ml is voor 18 kilo en  5.ml is voor 36 kilo
van de website, (zonder de Lbs. erbij)
http://www.bionicheanimalhealth.com/Upl ... Canine.pdf
    kilo -  mL
    2.3-    0.3
    4.5 -  0.6
    6.8-  0.9
        9 - 1.25
      11 - 1.55
      13  -1.88
      18-  2.5 
      23 - 3.1
      28 - 3.75
      31-  4.4
      36 - 5.0
      40 - 5.6
      45 - 6.25
*Based on maintenance dose
Loading dose: Double dose for 7 days

Dit is de hoeveelheid voor de dagelijkse dosering.
Wanneer je begint met 't geven, dan is de eerste week 'n dubbele doses
(Kan in 1 keer gegeven worden of over 2 x verdeeld worden)
#2503230
Wat ik begrijp bestaat de corta flex uit alleen chondroitine/glucosamine en msm.
In de Corta RX zit veel meer.

Ik heb daar goede ervaring mee, maar waar je het het voordeligste kunt kopen weet ik niet, ik vond het in gebruik al vrij goedkoop ten opzichte van andere producten.
#2503373
ik heb deze : http://www.entirelypets.com/cacowicr32oz.html; is een nieuwe fles was voorheen een ronde fles

het verschil met de nl versie is dat de nl versie nog apart inflamex verkoopt en bij de amerikaanse versie heb je alles in 1 fles

voor 2 (grote) flessen uit amerika inclusief verzendkosten iwas ik de laaste keer 120 euro kwijt

1 fles cortaflex in nederland kost 109 euro en daar komen nog verzendkosten bij......

ik heb geen creditcard maar iemand van bp is zo lief om voor mij te bestellen
#2503409
Senta schreef: Maar hier zie ik weer een ander soort corta flx? die bevat geen gluco chrondo/msms

http://entirelypets.ecomm-search.com/se ... ta&x=0&y=0


ik zie door de bomen het bos niet meer ???
Dit is de nieuwe verpakking, zelfde middel. Er zit ook geen gluco in er zit een vergelijkbaar middel in wat bij mijn honden beter werkt.

2 flessen komen op dit moment afhankelijk van de dollarkoers op grofweg 115-120 euro incl verzendkst en buiten eventuele invoerrechten en BTW.

De cortaflex uit NL is a) veel duurder 1 fles voor hetzelfde geld en b) werkt veel minder sterk. Waarom weet ik niet de importeur zegt dat het hetzelfde is op wat hulpstoffen na, nou ik weet 10000% zeker dat de NL vele malen minder goed werkt. Dus ik houdt het op de Amerikaanse.
#2504041
Cindy de Wolf schreef: Dit is de nieuwe verpakking, zelfde middel. Er zit ook geen gluco in er zit een vergelijkbaar middel in wat bij mijn honden beter werkt.

2 flessen komen op dit moment afhankelijk van de dollarkoers op grofweg 115-120 euro incl verzendkst en buiten eventuele invoerrechten en BTW.

De cortaflex uit NL is a) veel duurder 1 fles voor hetzelfde geld en b) werkt veel minder sterk. Waarom weet ik niet de importeur zegt dat het hetzelfde is op wat hulpstoffen na, nou ik weet 10000% zeker dat de NL vele malen minder goed werkt. Dus ik houdt het op de Amerikaanse.
Huh, maar ik heb snap het nog niet? Van die internetpagina, welke fles is dan het beste? De eerste twee zijn volgens mij hetzelfde alleen andere hoeveelheid, maar de derde een andere?
#2504547
toscak schreef: Huh, maar ik heb snap het nog niet? Van die internetpagina, welke fles is dan het beste? De eerste twee zijn volgens mij hetzelfde alleen andere hoeveelheid, maar de derde een andere?
De 3e fles is de oude grote verpakking, die is dus niet neer leverbaar. De 1e fles is de nieuwe verpakking is een knijpfles geworden. Er zit dus geen verschil in.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door