Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#250305
Zoals de meesten wel weten is Gotan zwaar hartpatient. De dierenartsen gaven hem afgelopen zomer nog een jaar te leven. Ik ben me toen gaan verdiepen in barf en met hulp van mensen hier volledig overgestapt van de brokken.
Nu een half jaar later heb ik hem weer laten nakijken door de dierenarts. Ze vond hem er veel beter uitzien en bovendien gaf ze hem wel langer dan nog een half jaar toen ze naar zijn hart luisterde.
Het is een hele klus om overal de juiste vlees en voedingsoorten voor hem te vinden maar voor ons dus dubbel en dwars waard !
#251159
Da's goed nieuws!!! ;D

En voor iedereen die weer een DA tegenkomt met een kant-en-klaar dieetbrok: Neem die zak in je handen en wijs naar de ingredientenlijst.

En vraag dan aan je DA: vertel mij nou eens wat er in die brok zit, wat zo goed voor mijn hond zou zijn.

eeehhhm..... :-X...no comment!

(werkt als een speer ;D)
Laatst gewijzigd door Peet op zo 30 jan 2005, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
#253375
Dat is inderdaad een goede methode...ik moet zeggen at ik op die manier al wat mensen hebben kunnen overtuigen. In feite 'luis' ik ze er eerst in..'goh, wat is een hond/ kat eigenlijk voor een dier? wat zouden ze eten als ze in het wild zouden leven?" Dan antwoorden ze meestal iets als muizen, konijnen etc... En dan vraag ik "dus geen granen of soja ofzo?"...en dan laat ik ze de zak zien...gnagna.... ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door