Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2495642
Ik ben op zoek naar KVV's waar geen nekken en strotten in verwerkt zijn. Ik wil graag kip en rund gaan mijden. Maar daar wil ik wat andere smaken voor in de plaats hebben, maar er mogen geen nekken en strotten in verwerkt zijn i.v.m. eventueel aanwezige (of resten) van schildklier te vermijden.
#2503139
[quote="Doranto"]
Ik denk dat dat heel erg moeilijk zal worden, zo er al een dergelijk merk bestaat.
Ik zou dan liever zelf samenstellen, dan weet je het tenminste zeker.
[/quote]Ik heb al 2 merken benaderd en die zeggen geen nekken en strotten te verwerken in de KVV

Zelf samenstellen wordt moeilijk voor mij, ze verdragen hier geen grote stukken, wel gemalen, eentje heeft al snel harde ontlasting. Zelf malen kan ik niet, heb geen kracht in de armen. En daarvoor ontbreekt ook nog tijd, omdat ze alle drie ziek zijn en dat heeft ook zo'n zijn nodige aandacht nodig.
#2505608
[quote="tomcat"]
Tammenga zit in Assen. Als je 5 dgn tevoren besteld, kun je het er gewoon zelf ook halen op donderdagmiddag. Dat scheelt je 12,50 bezorgkosten.

Groetjes Ninin
[/quote]Oh das niet ver van hier, zal eens kijken wat ze allemaal hebben.
#2506406
Ze hebben wel een mooi aanbod en ze kunnen idd leveren wat we willen, zonder nekken en strotten, deze worden dan op de productiedag aan het begin van de dag gemaakt. Zodat er helemaal geen resten in zitten. Dit is een uitkomst. dus ik heb een bestelling geplaatst. Nu hopen dat mijn honden dat net zo goed eten :) Dan ben ik uit de zorgen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door