Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door crutz
#2502543
sinaxy schreef: Nu het grijze danetje er niet meer is ben ik best onzeker geworden :'(
sterkte, ze was natuurlijk al zwakker, dus dat was (niet te hopen, maar wel) eigenlijk al te verwachten, de rest doet het toch wel goed???
Door danielle1980
#2502629
sinaxy schreef: Nu het grijze danetje er niet meer is ben ik best onzeker geworden :'(
ow jee dat heb ik helemaal gemist :'( ( en ik nog tips geven in je andere topic shit sorry )
wat erg dat moet pijn doen, maar helaas is het vaak zo dat bij grote nesten helaas 1 of 2 niet redden.

wat je beste even kan doen voor je eigen gemoedsrust is even de pups wegen voor drinken en na drinken dan weet je hoeveel ze aankomen...
als je t te weinig vind op dag, kan je s avonds de minder aangekomen gewoon even bij voeden met sonde ( of 2 x per dag gewoon even aankijken wat voor jouw en de teef prettig voelt )
de melk is misschien nog niet optimaal en als wat dunner is kunnen ze misschien wat meer nodig hebben ivm de warmte in de kist )
Door tessa
#2503553
Dunnige ontlasting met een gele kleur, soms wat wittige korreltjes erin is normaal hoor, met moedermelk, dat hebben ze hier ook altijd.
Het moet natuurlijk niet waterig dun zijn, maar heel vast is het meestal ook niet.
Ik denk dat jouw pups even moeten wennen aan de overschakeling van kunstmelk naar moedermelk.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door