Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door syiryo
#2499840
Hoi hoi,

ik heb net een bestelling binnen met oa eendenbillen ,,, maar het pootje incl de nageltjes zitten er nog aan... kan ik die ook geven of zal ik er die maar afknippen? :-\
Door syiryo
#2499866
renate1982 schreef: Ik lees even mee, ik heb ze ook in de vriezer liggen ::) dacht dat het zonder poot was niet dus :o
haha.. ja ik heb ze eerst via bp besteld,, en die waren mini en zonder nageltjes... deze zijn dus groter en met nageltjes... te veel verwend dus..hihi
#2499924
syiryo schreef: Hoi hoi,

ik heb net een bestelling binnen met oa eendenbillen ,,, maar het pootje incl de nageltjes zitten er nog aan... kan ik die ook geven of zal ik er die maar afknippen? :-\
Soms knip ik de nageltjes eraf soms niet. Net hoe mijn pet staat. Soms vind ik ze terug in de poep, soms niet. Net hoe Yuma het verteerd heeft :D.
Ik geef dus wel de hele poot met de teentjes eraan, dit altijd.
Door BlissSpirit
#2499967
Ik droog eendenvoetjes en heb ook wel eens kippenloopvoetjes gedroogd en nog nooit de nageltjes verwijderd.
En de meiden eten ze met smaak op en hebben nergens last van.
Ik laat ze dus zitten  ;)
Door miik
#2500982
Ik weet nog wel als we de hoefjes van de schapen gingen bekappen, lagen de honden ook altijd op de loer.
Die pikten dan de restjes van de hoeven, dat hoorn vinden ze erg lekker.
Zal wel een beetje hetzelfde materiaal zijn !
Door Martine-Tom
#2500983
De hond van mijn moeder is altijd erg gelukkig als de pedicure geweest is, dan stofzuigd ze de hele vloer af opzoek naar restjes nagel  :P
Blijkbaar een lekkernij?
Door miik
#2502081
syiryo schreef: Ik heb de middenweg gekozen !  De voetjes eraf.. nageltjes knippen en de voet dan de droger in ,, :biggrin2:  Tja die nageltjes daar heb ik t niet zo op.. :-\
Prima toch, je moet doen waar je jezelf goed bij voelt !
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door