Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2496110
Hallo allemaal;

ik heb een hond met EPI en ben sinds 3-4 maanden van brokken met zymoral overgestapt op pancreas van carnibest.
Ondertussen ben ik ook van de zymoral af en krijgt ze alleen carnibest.
Ik merk echter aan mijn hond dat ze veel last heeft van jeuk. Nou moet ik zeggen dat ze, als ik terugdenk, wel vaker last van jeuk had (ging dan midden op straat zitten krabben) maar het valt me de laatste tijd steeds vaker op, ze ligt soms echt te grommen van de jeuk.
Mijn dierenarts is niet zo bekend met carnibest pancreas dus voor ik hem bel hoopte ik dat iemand op dit forum misschien wist of dit verband zou kunnen hebben met elkaar?

Groetjes en alvast bedankt
#2497493
ALB schreef: Hallo allemaal;

ik heb een hond met EPI en ben sinds 3-4 maanden van brokken met zymoral overgestapt op pancreas van carnibest.
Ondertussen ben ik ook van de zymoral af en krijgt ze alleen carnibest.
Ik merk echter aan mijn hond dat ze veel last heeft van jeuk. Nou moet ik zeggen dat ze, als ik terugdenk, wel vaker last van jeuk had (ging dan midden op straat zitten krabben) maar het valt me de laatste tijd steeds vaker op, ze ligt soms echt te grommen van de jeuk.
Mijn dierenarts is niet zo bekend met carnibest pancreas dus voor ik hem bel hoopte ik dat iemand op dit forum misschien wist of dit verband zou kunnen hebben met elkaar?

Groetjes en alvast bedankt
Het kan ontgiften zijn. Hoeft niet. Het is altijd een beetje lastig, om te bepalen waar de jeuk van komt. Waar heeft ze jeuk?
#2501774
ze is niet continue aan het jeuken maar wel regelmatig. Met name bij haar staart/ flank.
Ik heb haar toevallig van de week gewassen maar het is daar niet minder op geworden.
Ik heb van carnibest gaiasan gehad en ga nu dat proberen, wellicht helpt dat wel
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door