Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2497003
Zorro eet nu het leverdieet, maar blijft erg mager.
Hij lijkt nog wel wat door zijn vacht (kooiker), maar als je hem aait voel je al zijn botten zitten en hij weegt maar 10 kilo.
Hij heeft volgens mij ook echt honger.
Hij krijgt nu om de dag prednison.

Wat kan ik hem extra geven zodat ie iets aankomt?
Hij eet normaal ca. 335 gram en ik geef nu al 472 gram per dag, al ruim 130 gram extra.


 
#2497491
rosmin schreef: Zorro eet nu het leverdieet, maar blijft erg mager.
Hij lijkt nog wel wat door zijn vacht (kooiker), maar als je hem aait voel je al zijn botten zitten en hij weegt maar 10 kilo.
Hij heeft volgens mij ook echt honger.
Hij krijgt nu om de dag prednison.

Wat kan ik hem extra geven zodat ie iets aankomt?
Hij eet normaal ca. 335 gram en ik geef nu al 472 gram per dag, al ruim 130 gram extra.


Ik zou hem toch nog meer geven, dus van alles meer zeg maar. Anders trek je zijn menu totaal uit balans. Eventueel kun je wat extra aanvullen met gekookte aardappelen, gekookte zoete aardappelen, gekookte havermout (beetje extra dus).
#2497712
Ik had zijn percentage  met 0,5 % verhoogd, ik geef nu 3.5 % (13,5 kilo)  , maar  nu ik zie dat ie zo mager blijft verhoog ik het  nog maar een  keer met een half procent ( dan krijgt hij 4%) en kijken hoe hij daar op reageert.
Ik hoop dat ie wat gaat aankomen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door