Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Jolan
#2496881
Ik woon vlakbij Zuidwolde (drenthe) en Dedemsvaart (Overijssel), dacht dat het toch wel makkelijk moest zijn om wat adressen te vinden waar ik goede kvv kan krijgen.
Tot nu toe enkel carnibest en carnivoer gevonden (op één adres) en verder.... prins, duck, rodi en smuldier.
Nou heb ik prins in de vriezer liggen, maar ben er niet zo tevreden over, de meiden twijfelen ook altijd even voor ze gaan eten, dus dit wil ik eigenlijk niet meer halen.
Heb op internet gekeken bij alaska, haaks barf enz. en de adressen die hier in de omgeving worden opgegeven zeggen dat ze dat dus helemaal niet verkopen!
Wie weet waar ik in de omgeving voor andere (graanvrije!) kvv's terecht kan.
Helaas heb ik maar één diepvriesla voor de dames, dus ik kan niet online bestellen want dat gaat per grotere hoeveelheden.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2496904
Officieel verkoopt Pet's Place TinLo Barfmenu (zal misschien per winkel verschillen of ze het hebben of niet).
Wat mij betreft is dit een goede KVV, graanvrij, en voldoende variatie.

Misschien is dit op deze manier beter verkrijgbaar in de buurt?

Verder lijkt me Caroba ook een prima optie, met 5 rollen HaaksBarf zit je al aan het minimum bestelbedrag.
Gebruikersavatar
Door Jolan
#2496930
Ja de Pet's Place in Dedemsvaart staat ook in de verkoopadressen lijst, maar de realiteit is dat ze het dus niet hebben.
Ze hebben prins, rodi en carnibest.

Ik ga eens op de site van Caroba kijken, bedankt voor de link :)

Als er nog meer tips/adressen zijn dan hoor ik het graag.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door