Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ellen44
#2496157
Hallo

Mijn bordeaux dog knikt af en toe nee met haar koppie.......ziet er echt vreemd uit! Ik las iets van Ataxie...heeft iemand hier ervaring mee?
Door ChantalKrijn
#2496198
Heb je al eens het Shaking Head Syndroom opgezocht? Op Youtube heb je daar wel filmpjes van  :)
Laatst gewijzigd door ChantalKrijn op ma 29 okt 2012, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ellen44
#2496208
Zo ik heb gelijk even gekeken, en inderdaad daar lijkt het wel op!
Het is nu weer over(gelukkig)

Ik las dat het verstandig is om calcium en vit b 12 te geven maar haar nierfunctie is ook niet meer optimaal dus ik ga eerst met de DA overleggen

Lijkt me een goed plan
Bedankt voor de tip en natuurlijk als iemand nog iets anders weet dan hoor ik het heel graag!
Door ChantalKrijn
#2496212
Wat je ertegen kunt doen weet ik niet  :-[
Maar toevallig kwam er op het bullenforum laatst zo'n zelfde verhaal langs en dat was dus Shaking Head Syndrome. Na jouw omschrijving moest ik daar gelijk aan denken.
Door charmed
#2496280
Ik zou eerst bij een neuroloog laten checken of het idd is wat je denkt voordat je gaat supplementeren, want supplementeren is niet altijd onschuldig.
Door Ellen44
#2496601
ben ik helemaal mee eens!

Ze heeft het niet meer gehad....gelukkig.....

Bedankt voor de reacties
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door