Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Sassol
#2496528
Nadat ik op de KVV weer naar BARF over ben gestapt, merk ik dat dit toch niet helemaal werkt. Had ik orgaanmix bestelt, kwam die niet binnen. De rest wel. Laat ik nou net die orgaan verdelen zo'n gedoe vinden.

Nu wil ik het gewoon goed aanpakken zodat ik niet elke keer hoef te prutsen als het niet lukt of ik niet meteen voor 75 euro kan bestellen.
Ik zou het dus graag dicht bij huis willen houden.
Maar nou is hier in de buurt dus geen orgaanmix te verkrijgen.

Ik zou dan dus een combi van KVV (DARF) en BARF willen gaan geven. De KVV zodat ik dan zelf niet zo op de organen hoef te letten, de makers van DARF stoppen alles erin. (Percentages DARF: 45% vlees. 25%bot, 20% orgaan en 10% groente.

Ik zou graag 1 visdag, 3 BARF-dagen (bot met spiervlees, evt. pens), 1 vastdag en 2 dagen DARF willen geven. Maar is het dan goed? Kom ik dan tekort op orgaan of hoef ik daar niet zo strak op te kijken?

Vindt het af en toe zo moeilijk. KVV is goed (al wijkt het qua percentages soms af van de BARF-principes), maar BARF is beter. Maar kun je het dan ook mixen?

Zo niet op deze manier, hoe dan wel?

Barfplaats wordt gesponsord door