Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door smulpaap
#2486176
Men neme de patrijs , knipt hem open , en vult hem op met pens . Als dat is gebeurt sluit men de buik en stopt het voor een nachtje in een afgesloten doos terug in de koelkast .
Stinkie stinkie kan er goed intrekken en (hopelijk ) trapt smurf er morgen in  ::)


Afbeelding
Door Brigitte
#2486189
Grappig he, zo werkt het hier ook; kleintje lust niet zo graag konijn, hup een rauw eitje erover en de bak wordt helemaal schoongelikt ! De oudste gruwelt van lever, even door de boekmaag prakken en voila, het vliegt erin  ::) , wat vroeger bij de kinderen het schepje appelmoes was, is nu pens, boekmaag of een eitje !
Door smulpaap
#2486387
Brigitte schreef: Grappig he, zo werkt het hier ook; kleintje lust niet zo graag konijn, hup een rauw eitje erover en de bak wordt helemaal schoongelikt ! De oudste gruwelt van lever, even door de boekmaag prakken en voila, het vliegt erin  ::) , wat vroeger bij de kinderen het schepje appelmoes was, is nu pens, boekmaag of een eitje !


Precies  :biggrin2:
Door nicolette
#2486458
En heel vroeger werd gewoon je neus dichtgeknepen. Misschien een beetje moeilijk bij een hond.

Ga het ook met boekmaag proberen over de wilde eendenpootjes. Worden opeens niet meer gegeten. Snert honden die beginnen ook al met dit lust ik niet.

Gr. Nicolette
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2486526
smulpaap schreef: Men neme de patrijs , knipt hem open , en vult hem op met pens . Als dat is gebeurt sluit men de buik en stopt het voor een nachtje in een afgesloten doos terug in de koelkast .
Stinkie stinkie kan er goed intrekken en (hopelijk ) trapt smurf er morgen in  ::)


Afbeelding
Ik ben heel erg benieuwd of het je gelukt is. Zo ja, dan ga ik het ook eens proberen met de eend hier. Meneer trekt hier zijn neus voor op en heb ze al aangeboden hier maar als er niemand interesse heeft, dan ga ik het op die manier proberen.
Door smulpaap
#2486960
Expiriment ""de instinker "" is geslaagd  :biggrin2:

Ehhum , waats  dat  :o Ik zie een vreemde snoeshaan met olvarit (gemalen pens ) in zijn buik , is daat nieuw , ik doe toch altijd zelf openmaken , doe ik met elke snoeshaan  ???
Maar ik sterf van de honger , en die olvarit slubbert wel makkelijk weg  :D Oow het smaakt naar pens  :D Nou , slobberen dan maar . Ehhumm effe ruiken , en effe oppakken , heuh leuk . Nou ik draag die snoeshaan toch maar mee naar mijn vaste nas plek . Eetu maar , en na het eten werd er een zeer uitgebreide inspectie gedaan , is alles op  :biggrin2:
kritische miss smikkel smurf is er ingestonken  :biggrin2:

Afbeelding
Door Parelridder
#2487000
smulpaap schreef: Men neme de patrijs , knipt hem open , en vult hem op met pens . Als dat is gebeurt sluit men de buik en stopt het voor een nachtje in een afgesloten doos terug in de koelkast .
Stinkie stinkie kan er goed intrekken en (hopelijk ) trapt smurf er morgen in  ::)


Afbeelding
:2funny: :2funny: :2funny:
Door smulpaap
#2496455
Expiriment ""de instinker "" deel twee  :biggrin2:

Nu zijn de wilde eendendijen aan de beurt 
Vanmiddag uit de vriezer en nu net alvast bewerkt met laten we zeggen een lekker geurend kleed van pens
En wat ""rijper "" ruikende haasorganen 

Ik heb de dijtjes dus bedekt met een lapje pens er overheen en aan de onderkant in de doos die afgesloten weer tot Woe in de koelkast staat de haasorganen gedaan . De haasorganen heb ik helemaal fijngeprakt zodat de lucht er goed in kan trekken

Ik ben benieuwd of ze erin trappen  ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door