Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Dian
#2496255
Ik dacht dat dat zou stoppen na de castratie, maar nu heeft Rakker toch weer een puspiemel. Is dat normaal??
Door Lil
#2496262
Is er geen vuil erin gekomen? Boris heeft het ook wel eens gehad na zijn castratie, maar dan was er vuil ingekomen en had tot irritatie/ontsteking geleid. Ging met uitspoelen over.
Gebruikersavatar
Door Dian
#2496270
Lil schreef: Is er geen vuil erin gekomen? Boris heeft het ook wel eens gehad na zijn castratie, maar dan was er vuil ingekomen en had tot irritatie/ontsteking geleid. Ging met uitspoelen over.
zou natuurlijk kunnen, hij is natuurlijk wel laag bij de gronds....... :P Ben al bezig met spoelen..... heb nu al het haar daar weggeknipt, zodat er geen vuil in die haren bij de piemel kunnen blijven zitten.......
Door Fido
#2496457
Dian schreef: Ik dacht dat dat zou stoppen na de castratie, maar nu heeft Rakker toch weer een puspiemel. Is dat normaal??
Grote kans dat het kán stoppen na een castratie maar dat hoeft niet  :-\
Puspiemels zijn dus geen hoofdmotivatie om een reu te castreren.
Door Marije Lei
#2496508
Billy heeft het ook. Met vit. C is het een stuk minder geworden. In de rozenbotteltijd haal ik het daar uit maar in de winter geef ik hem organische vit. C van de reform.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door