Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2492644
Ik heb  zelf runderpens gemalen met mijn Kenwood,  het app. had er  geen problemen mee  :D

Maar ik heb uit 1 hele  pens  heeeeel veel vet weggehaald,  bijna 10 kilo  :-\ , ik heb t nagewogen .
Toch heb ik ook vet laten zitten, ik heb ze in dit opzicht  echt niet kaal gemaakt.

Ik vraag me af wat een leverancier/fabrikant als Smuldier doet met  zo een hoeveelheid vet.
Zou  daar alle vet mee  doorgedraaid worden?
Want dan ben ik toch wel heel veel vet aan t voeren i.p.v. pens,    en moet ik  misschien mn  gebruik van  smuldier pens  gaan herzien ???
#2494377
Volgens de analyse op hun site zit er 11% ruw vet in smuldier pens. Ik heb geen idee of dat veel is dus daar kan ik je voor de rest niet mee helpen.  :P

Maar misschien kun je lamspens geven? Op de hele pensen die wij hebben vind ik maar weinig vet.
#2494541
[quote="nova"]
Ik heb  zelf runderpens gemalen met mijn Kenwood,  het app. had er  geen problemen mee  :D

Maar ik heb uit 1 hele  pens  heeeeel veel vet weggehaald,  bijna 10 kilo  :-\ , ik heb t nagewogen .
Toch heb ik ook vet laten zitten, ik heb ze in dit opzicht  echt niet kaal gemaakt.

Ik vraag me af wat een leverancier/fabrikant als Smuldier doet met  zo een hoeveelheid vet.
Zou  daar alle vet mee  doorgedraaid worden?
Want dan ben ik toch wel heel veel vet aan t voeren i.p.v. pens,    en moet ik  misschien mn  gebruik van  smuldier pens  gaan herzien ???
[/quote]

Ik denk niet dat de fabrikant van smuldier het vet er eerst uit gaat pulken voor 45 ct. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door