Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#2493010
Ik had maar kort gereageerd omdat ik zag dat dat alleen vermeld werd op pagina 1. Maar zal net als de andere het even uitgebreider doen.

*Nikki* = Claudette
Ik woon in Julianadorp
Ik heb 3 honden (XBerner Sennen- XStafford/Rotweiller- X Chi/Vlinderhondje,
en ik heb 6 katten (1 BKH en 5 HTK waarvan 3 een moeder hebben die een Ragdoll is en dat is duidelijk te zien aan hun grote)
Door tess06
#2493013
perro-4 schreef: Hoi Carlijn,
als je echt wilt gaan barfen dan moeten we maar eens contact opnemen om te zien hoe we dat voor jou voor elkaar krijgen.
aalsmeer amstelveen hoeft niet zover te zijn. En Barf is ZO SUPER LEUK.
En nu komt deze verzamelgroep van pas en dat we weten waar idereen ongeveer woont.
we leggen contact.
carlijn besteld meestal al mee met richards.. :biggrin2:
Door JoNoMo
#2493097
Margot Toepoel
Ik woon in Alkmaar.
Ik heb 3 newfoundlanders,Norah bijna 10 jaar,Mohini 6 jaar,Kishi 4 maanden.
En ik heb ook 2 katten,1 van 19 ½ en 1 van 10 jaar.
Door Carlijn
#2493273
perro-4 schreef: Hoi Carlijn,
als je echt wilt gaan barfen dan moeten we maar eens contact opnemen om te zien hoe we dat voor jou voor elkaar krijgen.
aalsmeer amstelveen hoeft niet zover te zijn. En Barf is ZO SUPER LEUK.
En nu komt deze verzamelgroep van pas en dat we weten waar idereen ongeveer woont.
we leggen contact.
Dankje :) maar wij barfen alweer zo'n 8 jaar écht. Tenminste Morris barft.. ik maak het alleen maar klaar, maar inderdaad het is zo leuk wat ik hem allemaal voor mag schotelen.
Ik bestel meestal met Erna mee of met amsterdam bij richard of lupa. vroeger kwam ik vaak bij de ic in rotterdam en dan kon ik mooi geit en organen mee nemen maar ik zit nu niet zo veel meer in die hoek.
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2494048
Gonnie......Amstelveen

Hier thuis 1 hond Bruut en 1 poes Sera.

Bruut barft wel, Sera alleen wat mevrouw buiten zelf te pakken krijgt. Binnen loopt ze er met een grote boog omheen  ;D
Gebruikersavatar
Door Misty
#2494240
Winnie, Amsterdam Zuid

4 katten, Maine Coons.
Buddha en Dondi, broers, van bijna 7 jaar.
Moon, vrouwtje van 4 jaar
en Suki van 5 maanden (foto in handtekening volgt nog). :D

Ze barfen hier niet. Dat durf ik niet.... :-[
's ochtends krijgen ze hier natvoer (van de betere merken met hoog percentage vlees)
's avonds krijgen ze vlees.

Buddha en Dondi eten alleen vlees.
Moon en Suki eten bijna alles, dus ook KVV.

Grtz, Winnie
Door boris2009
#2494468
Welkom, nieuwkomers in het topic, leuk dat het weer lekker leeft hier

Ik ben Karin uit Limmen

4 honden, 1 duitse herder, 1 Kelpie, 1 Golden retriever x witte herder/husky en 1 Flatcoated x Collie korthaar, ze zijn gek op barf hier, de een vind het een lekkerder dan de ander maar dat komt hier altijd wel goed, ik heb ook drie vriezers  ;)

en heb een koopstop momenteel  >:(
Door El_Kato
#2494521
Leuk! En welkom voor de nieuwkomers :)

Ik ben Karen en woon in Alkmaar
2 honden reu Manu van 7 jaar Amerikaanse bulldog met wat Dogo Argetino erdoor en een Old english bulldog teef Rana van 2 jaar en kat Sam van 7 jaar.

Ze barfen alle drie :)

@Misty Hoe komen jullie aan de naam Dondi voor een van jullie katten :)
Mijn eerste hond (am. Bulldog) heb ik met mijn nu ex Dondi genoemd had het daarvoor nooit gehoord. Toen ze net overleden was zag ik een keer iets van makelaardij Dondi voorbij komen maar verder heb ik het niet meer gehoord :)

Ehem tikfoutje aangepast :-[
Door El_Kato
#2494680
Whahahhahahhahha toeval bestaat niet zeggen ze toch… ;D

Wij hebben onze witte amerikaanse bulldog pup ook naar graffiti artiest Dondi White vernoemd mede omdat mijn toenmalige vriend zich erg met graffiti bezig hield en we het een aparte coole naam vonden ;D

Wat grappig zeg blijkt maar weer dat het een goede naam is die je niet veel hoort en die blijft hangen :D
Door El_Kato
#2494684
Ooooh nog een toevoeging was zelf niet zo van de graffiti maar hij zat met vrienden toen vaak naar een aantal video's van amerikaanse graffiti artiesten te kijken waaronder een van Dondi. Die naam viel me op en zo zijn we er toen eigenlijk op gekomen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door