Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door TMG1961
#2491400
Mexx de am bull van kennis waar ik iedere ochtend mee loop heeft zeer waarschijnlijk leukemie. Er is bloed afgenomen en opgestuurd naar Utrecht. Wat ze me wel al wist te vertellen was dat ie te weinig rode en te veel witte bloedcellen had. De waardes en uitslag krijgt ze aanstaande vrijdag te horen.

De DA waar ze was geweest was wel positief over feit dat ie KVV kreeg.

Hoe nu verder mocht het dus leukemie zijn? Mexx is 7,5
Laatst gewijzigd door TMG1961 op za 27 okt 2012, 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door TMG1961
#2492201
Morgen krijgt ze de uitslag van Utrecht, heb ook al gezegd even af te wachten wat die is. Zou misschien ook iets anders kunnen zijn, ik duim in ieder geval keihard voor een goede uitslag
Door Lizzy
#2492203
Ach bah, wat triest, ik hoop dat ze er naast zitten.
Het is wat Angelique schrijft. En soms overleven honden met een chemo nog iets van 6 maanden tot zelfs 3 jaar. En met prednison is het sneller afgelopen. Nu hebben honden minder last van chemo dan mensen maar het is en blijft heel belastend, voor hond en baas en omgeving :-\
Door smulpaap
#2492776
Ooh wat zullen die mensen in spanning zitten . laten we hopen dat men ernaast zit .
Ik ben er zelf twee verloren aan dit nare ziektebeeld . Maar die waren al veel ouder en hebben nog korte tijd prednison gehad
Een kennisje van mij heeft wel chemo gedaan met haar toen 7 jarige hond , maar helaas , de hond is na een maand of 9 toch overleden
Door TMG1961
#2494086
Deze uitslag is van de DA  van hier die vervolgens het vermoede ujitte dat ie wel eens leukemie zou kunnen hebben. Daarna is ook een monster naar Utrecht gestuurd, daarvan heeft ze volgens mij de uitslag nog niet binnen, die zzal vandaag of anders begin volgende week komen.

Dacht dat iemand hier misschien al iets zou kunnen zeggen over deze uitslag.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door