Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door indra
#2492929
hoihoi

heb van een poelier een emmertje bevroren eendorgaan 'gekregen' nou zie ik dat de darmen er ook in zitten, moet ik die eruit vissen of kan ik ze voeren? ik zou ze er zelf eigenlijk uit halen maar denk voordat ik aan t werkje begin en t blijkt niet nodig gooi ik t ff in de groep :P

groetjes indra
Door Lizzy
#2492931
Is het wild of kweek? Kweekeend eet graan. Niet echt lekker voor je hond. Dus ik zou dat zelf niet voeren. Is het wild, kan het weer wel. Mijn honden eten trouwens echt geen darm. Ze vinden het goor.
Door indra
#2492933
als t goed is moet t wild zijn, darmen voer je toch evengoed niet eigenlijk? nooit gedaan iig
Door De Geijsjes
#2493093
darmen kun je voeren alleen niet iedere hond is er van gecharmeerd  ;)
Ik heb er hier 2 rondlopen waarvan de ene werkelijk bijna alles eet en de andere is
heel kieskeurig. Je kunt het gewoon proberen, scheelt je veel schoonmaakwerk  :biggrin2:
Door Xada
#2494076
Mijn honden eten het graag. Qua voedingswaarde vind ik ze gelijk staan aan long. Ze krijgen het dus soms, maar dan als extra. En wij eten toch ook wel eens een patatje en dan kijk je ook niet naar gezondheid of voedingswaarde.
Door indra
#2494118
hoi

t was niet zozeer de voedingswaarde waar ik mee zit maar de bacterie ellende, heb eens van een jager tijdens slacht van ree 'geleerd' dat de darmen er heel uit moesten want als t open ging en over de organen verspreidde dat je t absoluut niet meer moest voeren, maar misschien is dat met ree weer anders :-\  ik moet wel vandaag porties gaan maken anders komt t niet goed dus denk dat ik t er maar in laat zitten.......

groetjes indra
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door