Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Zwerver
#2491555
Nou blijkbaar heb ik hele rare katten, vanmorgen kregen ze fazant en ze vonden het heerlijk. :D
De honden daarentegen hebben het meeste laten liggen, die vonden de fazant niets aan ???
Door Too
#2491627
;D ;D

Zo zijn mijn pluizen ook aan fazant gekomen.....
"de honden weigeren categorisch misschien is t iets voor je dames"
Nou dat vonden de dames een prima ruil...

Maar ik heb al wel vaker gehoord dat fazant niet door iedereen even lekker wordt gevonden
Door Zwerver
#2491635
Ja grappig hè, dat ze zo verschillend kunnen zijn.
Krijg eind van de week nog konijn haas en zalm binnen, ben benieuwd wat ze daar van vinden. ::)
Gebruikersavatar
Door petramarcel
#2492412
A hier ook de katten (alle 7) vinden Fazant heerlijk maar de honden vinden er niets aan.
Door flightleader
#2493267
Heb ook maar een kilo fazant op de kop getikt, na het lezen van hoe al die katten het lekker vinden... hopelijk vind meneertje het ook lekker. Nu eerst in de diepvriezer in. Hoe lang zou ik het best invriezen voor hij het op zijn bord krijgt?
Gebruikersavatar
Door koekje
#2493285
flightleader schreef: Hoe lang zou ik het best invriezen voor hij het op zijn bord krijgt?
Dat maakt niet uit, het is geen zalm uit de pacific.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2493879
flightleader schreef: Heb ook maar een kilo fazant op de kop getikt, na het lezen van hoe al die katten het lekker vinden... hopelijk vind meneertje het ook lekker. Nu eerst in de diepvriezer in. Hoe lang zou ik het best invriezen voor hij het op zijn bord krijgt?
Als hij het niet zo lekker vind, mag ik het dan ook eens proberen? :biggrin2:
Of is er nog wat te krijgen, waar jij het op de kop hebt getikt?
Ik zou het ook wel eens willen proberen. Maar er is geen haast achter, geen plaats in de vriezer en ze hebben al wat nieuwe zaken de laatste tijd en binnenkort misschien haas...
Door flightleader
#2493903
:shy: Gekocht in de Delhaize... kostelijk grapje :whistle: Is eigenlijk al zijn Halloween, Sinterklaas, verjaardagscadeau (23/12), kerst en nieuwjaar  :biggrin2:

Wat we toch allemaal niet doen voor een luxe kat  :uglystupid2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2493909
flightleader schreef: :shy: Gekocht in de Delhaize... kostelijk grapje :whistle: Is eigenlijk al zijn Halloween, Sinterklaas, verjaardagscadeau (23/12), kerst en nieuwjaar :biggrin2:

Wat we toch allemaal niet doen voor een luxe kat :uglystupid2:
Ah ok ;D
Ja, dan hoop ik dat hij het heerlijk vind :D
Door Envie
#2494602
Hier geen fazanten  :( zelfs de alles eter niet. Is dus ook de titel kwijt  :biggrin2:
Door flightleader
#2495448
Het is erger dan erg... >:(

Geef ik Billy fazant en wie gaat er mee gaan lopen, Ukkie... ::) Hij stond er bij en keek ernaar :-\ En ja nu je toch bezig bent de andere kat zijn eten op te eten kan je evengoed zijn konijn toch ook opeten... :whistle:

Katten soms  :-X
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2495470
;D
Wel, nu heb je twee katten op vers  :biggrin2:
Heeft ze zelf gedaan, en moet je haar ook maar zeggen als ze nog een keer miept. ;)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door