Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door RoLa
#2492109
Hoe hard is dat?
Eten ze die helemaal op?
Of is de schedel te hard?
Ben op zoek naar "wat groter" bot spul ivm schrokker...
Zo'n koppie word wel ff een stappie voor mij maar oke... :o
En geitenrug?

Alvast bedankt voor de reacties....!!!!

Groetjes Mirjam
Gebruikersavatar
Door Thea
#2492131
Ik voer 1x per 2 weken een halve schapenkop aan Bency.
De eerste werd er alleen vlees en orgaan vanaf gegeten. De 2 de bleef een kwart schedel over.
Nu eet hij binnen het half uur de halve kop op, op een paar tanden/stukje kaak na ;)
Door RoLa
#2492135
Oke dan....dan geloof ik dat Wapper daar ook wel raad mee gaat weten...eet tot nu toe alles!
Ben ook benieuwd naar de geitenrug maar dat zal dan ook geen probleem zijn denk ik...

Nu alleen nog ff mezelf over de "halve koppen" heen zetten.... ::)

Groetjes Mirjam
Door Lizzy
#2492165
Geitenrug voer ik nooit, wel geitennek en geitenkop. Ik voer halve. En ik haal de onderkaak eraf. En ik laat ze zo'n halve kop toch niet helemaal opeten. Want ja, ik vind het best hard.
Gebruikersavatar
Door Thea
#2492189
RoLa schreef: Oke dan....dan geloof ik dat Wapper daar ook wel raad mee gaat weten...eet tot nu toe alles!
Ben ook benieuwd naar de geitenrug maar dat zal dan ook geen probleem zijn denk ik...

Nu alleen nog ff mezelf over de "halve koppen" heen zetten.... ::)

Groetjes Mirjam
Haha ja daar heb ik ook wel wat moeite mee. Ik pak al het vlees met blote handen behatve koppen. Doe dan even een zakje over mijn handen heen. Dan kan ik hem in 2 en breken. Want stukje gebit zit nog vast. :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door