Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Jolan
#2488559
Vorige week vrijdag stond mijn oude Cavalier dames op en gaf ineens een giga gil en liep meteen mank.
De volgende ochtend kon ze niet meer op haar linker achterpootje staan, dus ben ik met haar naar de dierenarts geweest.
Daar heeft ze pijnstilling (rimadyl) en rust voorgeschreven gekregen.
Nou ging het van de week één dag beter en donderdag kon ze weer zowat niet lopen, vrijdagochtend was het nog erger dus wederom de dierenarts gebeld.
Gistermiddag langs geweest en naast de bekende artrose heeft ze dus haar kniebandje gescheurd.
Ze denkt dat ze niet helemaal compleet door zijn en heeft de pijnstilling verhoogd (als deze niet voldoende helpt krijgt ze maandag wat sterkers) en Pepper moet complete rust houden.
Dan moet het goed kunnen komen volgens haar.
Nou is Pepper bijna 11 jaar oud en slaapt zowiezo driekwart van de dag, maar als ik van de woonkamer naar het kantoortje loop dan komt ze me achteraan, als ik naar de wc ga idem dito...dus tja ik draag haar al zo veel mogelijk, maar lopen doet ze toch iets.

Is hier iemand die hier ervaring mee heeft?
Kan ik haar nog iets anders geven, traumeel ofzo??
Alle tips zijn meer dan welkom.
Laatst gewijzigd door Jolan op za 20 okt 2012, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door smulpaap
#2489405
Ik zou denk ik in elk geval toch nog eens naar een orthopeed gaan voor een beoordeling . Deze kan je zeker zeggen wat nog kan en wat niet meer kan gezien de leeftijd
Verder zou je eens kunnen vragen of bv fysiotherapie nog zou kunnen , maar daarover kan een orthopeed je ook wel meer vertellen
Gebruikersavatar
Door Jolan
#2489876
Dank jullie wel, ik ga straks even bellen met de dierenarts zodat ik precies kan opschrijven wat de exacte diagnose is en daarna bel ik naar een orthopeed (heb het nummer van een vriendin gehad).
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door