Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2486844
Je kunt haar geruststellen: ik heb een Husky en die ligt momenteel buiten op het terras te dutten, en die had daarnet (ca. 10 min. geleden) niet in de gaten dat er op hemelsbreed 15 meter afstand twee reeën aan hem voorbijliepen. En dat terwijl hij gisteravond nog reeribbetjes heeft gegeten!  ;D
Gebruikersavatar
Door koekje
#2487105
Nou, hier zijn ze wel wilder geworden van het rauwe voer. Als je bij Sien haar kuikentje probeert af te pakken, neemt ze hem snel in de bek onder luid gegrom en kan je ook een haal krijgen. Als ik Ot een knaagdiertje (muis, gerbil of ratje) geef, krijgt deze vaak eerst een rondleiding door het huis.
Sien is pas gaan grommen toen ik haar als kitten eens af en toe CB gaf en Ot gaf haar brokjes nooit een rondleiding.
:biggrin2:
Door wolfdolf
#2487432
Ik begrijp niet dat je zomaar aanneemt dat dat niet klopt.
Je bent wat je eet!

Als je een Chiwawa van kleinsaf vers zoogdierenbloed te eten/drinken geeft, verandert die in een vampiervleermuis.
Gebruikersavatar
Door pike
#2487478
Anne in Duitsland schreef: Je kunt haar geruststellen: ik heb een Husky en die ligt momenteel buiten op het terras te dutten, en die had daarnet (ca. 10 min. geleden) niet in de gaten dat er op hemelsbreed 15 meter afstand twee reeën aan hem voorbijliepen. En dat terwijl hij gisteravond nog reeribbetjes heeft gegeten!  ;D
Nou dat was die van mij niet overkomen. Als die maar denken dat er een ree voorbij kan komen zitten ze de hele dag te wachten achter het raam. Zelfs als het al donker is zitten ze nog achter het gordijn in de nacht te staren  ::)
Maar op brok doen ze dat ook  :biggrin2: heeft Pike vroeger bewezen
Door Martine.
#2489219
Minhie schreef: :biggrin2:Hier een ontzettende wolfachtige akita..
Komt vast door rauw eten dat hij je aanvalt om te knuffelen  :biggrin2:
Oh ships, aanvallen om te knuffelen  :o klinkt bekend!!

Tjonge, rot barf ook  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door inouk46
#2489275
Ohja die opmerking hoor ik ook heel erg vaak! 'Zou er niet aan beginnen hoor! Dan voedt je zijn jachtinstinct alleen maar!' Vind het altijd wel opvallen dat het meestal hetzelfde 'soort' mensen zijn!  ;)
#2489317
pike schreef: Nou dat was die van mij niet overkomen. Als die maar denken dat er een ree voorbij kan komen zitten ze de hele dag te wachten achter het raam. Zelfs als het al donker is zitten ze nog achter het gordijn in de nacht te staren  ::)
Maar op brok doen ze dat ook  :biggrin2: heeft Pike vroeger bewezen
Zitten ze dan de hele dag achter het raam te staren tot er een brokje voorbijkomt?! :o :o

:biggrin2:
#2489981
;D ;D ;D Die laatste foto van pike is geweldig!!!
Je mag ze wel bijvoeren als ze zo heel de dag alert "moeten" zijn  ;) ;D


Gelukkig weten mijn jachthonden wel verschil tussen wild apporteren en wild in hun etensbak  :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door