Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ellenned
#2486712
Kan iemand mij hier meer over vertellen? En dan vooral over evt behandeling? Yilla heeft dit en volgens DA helpt een AB kuur niet aangezien het chronisch is. Toch lees ik overal dat AB langdurig wordt ingezet en heb ik deze nu ook gekregen. Ze slikt deze nu 6 dagen maar vooruitgang is niet of minimaal.
Weet iemand een 'tekenexpert' in de hondenwereld?

Waardeloos om haar zo te zien en te weten dat ze ws nooit meer helemaal de oude gaat worden. Belangrijk is om haar nu weer in balans te krijgen. Maandag bel ik Tannetje, zij is nu op vakantie maar misschien kan één van jullie mij verder wijs maken?
Door De Geijsjes
#2486979
Oh wat erg Ellen, dus toch chronisch?  :( :-\
Ik zou graag met je mee willen denken maar ik wist niet eens wat het was totdat je het me mailde.
Ik zal eens internet afspeuren wellicht kom ik iets tegen. Sterkte en :bigarmhug: want dit zal toch wel rauw op je dak vallen  :-X
Door MarijedeG
#2487064
Jeetje, dat is niet best... Ik lees idd ook over een ABkuur van een maand. Behalve iets geven om haar weerstand te helpen weet ik het niet. Heel veel sterkte!
Door ellenned
#2487366
Daisy, ben echt van mn stuk, maar we gaan er alles aan doen om Yilla weer beetje beter in haar vel te krijgen.

Irene bedankt voor de tip, ik ga me zeker aanmelden!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door