Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door JolandaB
#247766
Aangezien ik niet echt een ster ben in het zoeken op internet probeer ik het op deze manier.
Weet iemand wat bovenstaande is en waarom het gebruikt wordt ?

Groetjes,
Jolanda
Gebruikersavatar
Door Angelique
#247784
Nou, even googlen geeft dit antwoord:

antibiotic consisting of a hydrogenated form of streptomycin; used against tuberculosis and tularemia and Gram-negative organisms

uh ja wat nu ???
Gebruikersavatar
Door JolandaB
#247799
Hahahaha, zover was ik ook al.

Het is de bedoeling dat er sperma van onze hond opgestuurd wordt naar Nieuw Zeeland en nu las ik in de papieren dat de hond 5 injecties met dit middel moet krijgen ( 5 dagen achter elkaar ). Natuurlijk wil ik graag weten wat dit voor spulletje is .
Gebruikersavatar
Door sylvia
#247946
JolandaB schreef: Hahahaha, zover was ik ook al.

Het is de bedoeling dat er sperma van onze hond opgestuurd wordt naar Nieuw Zeeland en nu las ik in de papieren dat de hond 5 injecties met dit middel moet krijgen ( 5 dagen achter elkaar ). Natuurlijk wil ik graag weten wat dit voor spulletje is .
daar zou ik dus niet aan beginnen om mijn hond 5 dagen vol te spuiten met troep om zijn sperma op te sturen :-\
Gebruikersavatar
Door Hitam
#247984
Dit is gewoon een antibioticum. Ik denk dat als de hond dat gehad heeft dat het dan ook in het sperma zit en het zo het sperma langer goed blijft.
Dus om bacteriegroei in het sperma te voorkomen.
Gebruikersavatar
Door JolandaB
#248541
Hallo , ik denk zelf ook dat het een antibioticum is. Het is in ieder geval geen sperma verdunnerwant dan zou het sperma maar 3 dgn houdbaar zijn.

Ik vindt het nogal een eer dat ze vanuit Nieuw Zeeland belangstelling hebben voor mijn hond. Het beest heeft nog nooit een kuurtje van het een of ander gehad en is dus verder kern gezond. Ik vindt het best het overwegen waardom hieraan mee te werken. Mocht het middel eventueel schadelijk kunnen zijn voor mijn hond dan ben ik er natuurlijk snel klaar mee.

Gr. Jolanda
Door Truus
#248550
Natuurlijk is het een hele eer maar ik zou me toch even goed in de hele materie verdiepen. Is het zo, dat je hond dan 5 injectie's met Antibiotica krijgt? En wil jij dit voor je hond?
Door Lizzy
#248697
JolandaB schreef: Hallo , ik denk zelf ook dat het een antibioticum is. Het is in ieder geval geen sperma verdunnerwant dan zou het sperma maar 3 dgn houdbaar zijn.

Ik vindt het nogal een eer dat ze vanuit Nieuw Zeeland belangstelling hebben voor mijn hond. Het beest heeft nog nooit een kuurtje van het een of ander gehad en is dus verder kern gezond. Ik vindt het best het overwegen waardom hieraan mee te werken. Mocht het middel eventueel schadelijk kunnen zijn voor mijn hond dan ben ik er natuurlijk snel klaar mee.

Gr. Jolanda
Ik vind elke antibiotica die niet noodzakelijk is schadelijk.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#248700
Ik vind het totale onzin om antibiotica op die manier te gebruiken. En slecht voor je hond. Antibiotica verlaagd de weerstand van je hond en richt zeker schade aan.

Waarom voegen ze dat niet gewoon later toe?
Door tieneke
#248702
sylvia schreef: daar zou ik dus niet aan beginnen om mijn hond 5 dagen vol te spuiten met troep om zijn sperma op te sturen :-\
1 spuit vind ik al te veel als het niet hoeft ;)
Gebruikersavatar
Door JolandaB
#250155
Ik weet nog niet precies wat het allemaal inhoudt en ik kan me nu wel druk gaan maken terwijl dat misschien wel niet nodig is. Ik maak binnenkort een afspraak zodat ik me goed kan laten informeren.

Gr. Jolanda
Door tieneke
#250185
JolandaB schreef: Ik weet nog niet precies wat het allemaal inhoudt en ik kan me nu wel druk gaan maken terwijl dat misschien wel niet nodig is. Ik maak binnenkort een afspraak zodat ik me goed kan laten informeren.

Gr. Jolanda
Volgens mij ben je hier op Bp al genoeg geinformeerd ;)
Het is de grootst mogelijke zooi wat je in je hond laat spuiten!
Door tieneke
#250189
JolandaB schreef:
Mocht het middel eventueel schadelijk kunnen zijn voor mijn hond dan ben ik er natuurlijk snel klaar mee.

Gr. Jolanda
Jaja ::) ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door