Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Naturel
#2486759
Hallo Allemaal,

Weet iemand een goed middeltje voor een beginnende loopsheid. Ze word denk ik over een paar weken loops en heeft weer vervelende krampjes en andere bijbehorende kwaaltjes. Ik heb al op internet gekeken maar vind niet veel.

Weet iemand iets?
Toevoeging, ik nog puur schijnzwanger staan. Volgens etiket helpt dat ook bij beginnende loopsheid. Zie alleen niets staan over krampjes, daar schijnt het middel; puur Utero goed tegen te werken. Ik merk dat ze echt last heeft van krampjes.

Groet Naturel en Hondje L.
Laatst gewijzigd door Naturel op do 18 okt 2012, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
#2487998
Colocynthis is een heel goed middel voor (menstruatie)krampen, Pulsatilla een meer algemeen middel (maar wel heel effectief) bij klachten bij de loopsheid.
Maar als het een elke keer weer terugkerend probleem wordt (en misschien elke loopsheid ietsje erger worend) met bijvoorbeeld huid, maag/darm en/of gedragsklachten zou ik niet zelf gaan 'knutselen' maar hulp inroepen van een homeopaat oid.
#2498367
Naturel schreef: Hallo Allemaal,

Weet iemand een goed middeltje voor een beginnende loopsheid. Ze word denk ik over een paar weken loops en heeft weer vervelende krampjes en andere bijbehorende kwaaltjes. Ik heb al op internet gekeken maar vind niet veel.

Weet iemand iets?
Toevoeging, ik nog puur schijnzwanger staan. Volgens etiket helpt dat ook bij beginnende loopsheid. Zie alleen niets staan over krampjes, daar schijnt het middel; puur Utero goed tegen te werken. Ik merk dat ze echt last heeft van krampjes.

Groet Naturel en Hondje L.
Puur Utero zorgt juist voor extra contractie van de baarmoeder, lijkt me niet verstandig. Misschien wat magnesium geven. Dit zorgt ook voor iets meer ontspanning van de baarmoeder.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door