Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door DIEZA
#2484469
Hallo,

Ik zal mezelf eerst even voorstellen. Ik ben Femke Keijzers, en ik heb een online dierenspeciaalzaak in Oss. Sinds kort verkoop ik diepvriesvlees voor hond en kat. Maar ben mezelf er meer in aan het verdiepen. normaal zou ik alles gewoon uitproberen maar ik heb geen hond en kat vandaar dat ik hier op het forum meer ervaring probeer op te doen over de diverse diepvriesvoeding voor de hond en kat. bij voorbaat dank voor jullie informaties en tips:) Mvg, Femke
Laatst gewijzigd door DIEZA op ma 15 okt 2012, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2484507
Welkom.

Aangezien je zelf geen hond of kat hebt, wat is dan je precieze reden voor aanmelding? Consumentenonderzoek?
Door DIEZA
#2484618
[quote="koekje"]
Welkom.

Aangezien je zelf geen hond of kat hebt, wat is dan je precieze reden voor aanmelding? Consumentenonderzoek?
[/quote]

Ik wil graag meer leren over de diepvriesvoeding, uiteraard heb ik meerdere gesprekken met leveranciers gehad maar die hebben uiteraard het beste diepvriesvoeding, dat snap je wel... En ik wil graag luisteren naar consumenten om te weten welke ervaring jullie hebben.

Zo heb ik zelf het idee dat de barfmenu van tinlo erg goed is, maar bij ropa heb ik veel twijfels. Wat zijn jullie ervaring bij deze merken?
Ik wil graag leren van jullie als gebruikers, maar wilde mezelf wel voorstellen omdat ik zelf geen gebruiker ben, dan hebben jullie een beetje achtegrond van mij:)

Mvg,
Femke
Gebruikersavatar
Door koekje
#2484939
Er zijn genoeg ervaringen her en der op het forum. Via de zoekfunctie kan je al veel vinden.
Hou er rekening mee dat, zeker in het geval van katten, ervaringen altijd persoonlijk zijn. De ervaring van de een hoeft absoluut niet representatief te zijn voor de ander.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2485275
Ik denk ook dat je met rondlezen een heel eind komt.
Ook in de hondensectie.
De ervaringen zie je dan vanzelf voorbij komen.
Misschien eens de bib doornemen om te weten wat versvoeren nu eigenlijk inhoudt en wat de bedoeling is, dat helpt ook om uit te maken wat nu goed voer is en wat minder.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door