Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#2481757
Zo net terug van vakantie en ook maar met Kyra naar de da geweest. Ze eet langzamer en slechter. Ook koekjes en snacks die ze normaal lekker vind wilt ze vaak niet of maar voor de helft en dat word langzaam aan steeds minder. We dachten haar gebit omdat ze 2 afgesleten kiezen heeft, maar dat was prima tandvlees niet ontstoken en alles is goed daaraan. Ze denkt nu aan intern. We gaan opnieu bloed laten trekken wat betreft haar nieren en zo. Dat word meteen bij de da gecontroleerd. en de rest word opgestuurd naar utrecht. 10 maanden geleden ook al gedaan eigenlijk. Ik maak me zorgen, iemand idee wat het kan zijn? Maandag laten we (nuchter) bloedtrekken en dan zien we wel weer verder. Hond is van de week 9 jaar geworden dus ik wil eigenlijk nog zeker 6 jaar plezier van haar hebben. :(
Door Lizzy
#2482514
lightning schreef: Zo net terug van vakantie en ook maar met Kyra naar de da geweest. Ze eet langzamer en slechter. Ook koekjes en snacks die ze normaal lekker vind wilt ze vaak niet of maar voor de helft en dat word langzaam aan steeds minder. We dachten haar gebit omdat ze 2 afgesleten kiezen heeft, maar dat was prima tandvlees niet ontstoken en alles is goed daaraan. Ze denkt nu aan intern. We gaan opnieu bloed laten trekken wat betreft haar nieren en zo. Dat word meteen bij de da gecontroleerd. en de rest word opgestuurd naar utrecht. 10 maanden geleden ook al gedaan eigenlijk. Ik maak me zorgen, iemand idee wat het kan zijn? Maandag laten we (nuchter) bloedtrekken en dan zien we wel weer verder. Hond is van de week 9 jaar geworden dus ik wil eigenlijk nog zeker 6 jaar plezier van haar hebben. :(
Ik heb ook geen idee. Ik denk dat het verstandig is, dat je bloed laat trekken. En vandaar uit verder zoeken/kijken. Sterkte met Kyra :-*
Door lightning
#2482560
Dank jullie wel. Vandaag wilde ze weer eens niet eten :'( heb haar uit mijn hand wat naar binnen laten werken. Misschien is ze wel misselijk of word ze dat ervan??? Geen idee eigenlijk. Braken doet ze niet.

Ik maak me zorgen. Ze is 600 gram afgevallen nou is dat geen drama hoor die kan ze nog hebben en of dat hierdoor komt weet ik ook niet.

Iemand rade mij vitamine B complex aan om haar te helpen en probiotica dus ga dat ook maar halen.... ik weet het niet wat ze heeft
Door lightning
#2484136
Heb nog geen uitslagen. Ze gaat alles opsturen naar duitsland. ze wilde het naar Utrecht sturen, maar ze zei als ik dat doe dan ben je zeker 200 euro kwijt als ik alles dus appart moet aanvragen. In duitsland doen ze het in 1 keer en ben ik klaar met 70 euro. lief zo'n da die aan portomanaidoos denkt. hoop gauw de uitslagen te horen.
Door lightning
#2484817
Heb ik gedaan. zo lang ze drinkt kan op zich een hond wel 3 a 4 weken zonder eten werd me gezegt. worden ze wel graatmager van maar technisch kan dat. Daar ze soms wel iets anders weg werkt soms een stom koekje (ook niet altijd) zal het zo'n vaart niet lopen (hoop ik).

De da wil toch wachten tot de uitslag. die hoopt ze vandaag of morgen te hebben... als de hond niet echt ziek is kan ik haar alles geven wat ze eventueel wel wilt eten. ook al is het gekookte kip... of zo.

dus ga dat maar proberen. :(
Door Ilona81
#2484825
Ok, opzich snap ik de DA wel, maar voor jou en vooral Kyra zo ontzettend vervelend.

Maar lekker verwennen dan, alles wat ze wil is goed. Hopelijk vindt ze nog iig iets de moeite waar.
Sterkte met haar en voor jouzelf.

Duim voor een uitslag vandaag!
Door renate1985
#2484952
Ik snap dat je bezorgd bent  :'(
Pfff4 dagen niet eten. Hopelijk vinden ze wat ( niet iets ernstigs ) zodat je weet waar het niet eten vandaan komt en kan verhelpen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door