Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Belleke
#2479314
Ik wil eigenlijk meer merken gaan voeren.
Ik zag dat er een verkooppunt in Overijssel is waar je Lotgering en Tammega kunt krijgen.
Wie heeft hier ervaring mee. Barf natuurlijk vond Belle niet echt lekker tot nu toe. En Carnibest liet hij ook staan.
Maar ik zou ook graag wel eens Darf willen uitproberen.
Maar ik zie dat je dat alleen per 5 kilo kunt kopen.
Weet iemand of je van verschillende smaken ook een proefpakket kunt krijgen?
Of is er iemand die Darf voert en eventueel van verschillende smaken een portieverpakking aan mij zou willen verkopen zodat ik kan kijken of hij het wel lust.
Heeft iemand soms nog andere ideeën voor vlees wat ik zou kunnen voeren?
Knuffels Belleke
Door smulpaap
#2479459
Ik heb zelf een week of twee , drie, Darf gevoert omdat 1 van mijn honden tijdelijk even geen barf kon eten . Nu was dat wel de wild variant , en die vond ze wel lekker . Ik kan je er verder weinig over zeggen omdat ik het maar korte tijd heb gevoert . De variant wild vond ik er wel goed uitzien . En mijn hond had er in die korte periode goede ontlasting op .
Maar het is wel alweer zo,n 2,5 jaar geleden toen ik het voerde .

Nu houd ik me niet veel (meer) bezig met kvv , maar ik meen wel ergens gelezen te hebben dat darf inmiddels qua samenstelling is veranderd ?
Het schijnt ook wat vetter te zijn geworden ? Maar misschien krijg je nog meer reacties van mensen die kvv voeren .
Je zou darf zelf bv even kunnen bellen of mailen als je bv een proefpakket wilt (als je dat niet via het forum kan krijgen )
Door M@rina
#2479468
Of je een proefpakket kunt krijgen weet ik niet, maar darf wordt hier goed gegeten, ziet er goed uit en ruikt fris. Het lijkt me niet vetter dan andere kvv's. Darf levert inderdaad 5 kilo verpakkingen, maar de inhoud zijn blokjes van 2 á 2,5 ons.

Tamenga wordt hier ook met smaak gegeten, al zijn ze wel de samenstelling van 4 enkelvoudige en 1 complete versie naar 3 enkelvoudige 1 complete en 2 mixen van 3 diersoorten.

Lotgering ken ik niet.

Met barf natuurlijk bedoel je denk ik tinlo denk ik Tinlo barfmenu? Zij hebben ook nog andere soorten, kip, konijn, eend, lam etc., etc.
Door Belleke
#2479512
Smulpaap op deze link heb ik ook al vaker gekeken en voer uitgezocht.
Heel handig vind ik.
IK vind het jammer dat Darf geen kleine verpakkingen verkoopt. Ik weet dat ze portieverpakkingen verkopen en daarom vroeg ik dat ook hier.
Ik ga eens naar Hengelo toe en zal dan die tammenga eens proberen.
Bedankt voor jullie reacties.
Knuffels Belleke
Door marina
#2479675
Ik heb een aantal maanden Darf gevoerd voor ik overstapte op volledig barf. Prima spul, werd hier erg goed gegeten.
Lotgering heb ik ook eens besteld, dat vond ik helemaal niets, ruikt niet lekker, waardeloze verpakking. Dat zou ik nooit meer bestellen?

Zit er geen darf verkooppunt bij jouw in de buurt waar je een proefverpakking kan krijgen? Ander heb ik denk ik nog wel wat liggen, maar zit wel een stukje bij je vandaan (adoorn)
Door Parelridder
#2480150
Er bestaan geen kant-en-klare proefverpakkingen van DARF, maar ieder verkooppunt is natuurlijk in de gelegenheid een doosje te openen en daar wat uit te nemen... Gewoon even vragen bij verkoopppuntje(s) in jouw omgeving wat er mogelijk is ;)
Door Cupcake
#2480155
Heb het ook een tijdje geprobeerd te voeren. Het leek me perfect; niet te duur, handige blokken, biologisch en compleet.
Onze hond kon er echter echt niet tegen, ik denk vanwege het hoge vetpercentage. De poep zat echt tegen muren. Nu is ze nog steeds mega gevoelig en moet ik heel erg opletten wat ik voer, dus naar mijn idee is het een van de betere kvv's, alleen helaas niet voor onze hond.
Door Belleke
#2481344
Ik ga het verkooppunt eens bellen en vraag of ik inderdaad misschien een pakje Darf kan krijgen om uit te proberen.
Ik denk dus dat het gewoon een kwestie is van uitproberen met die andere merken.
Bedankt voor jullie reacties. En zal in dit topic laten weten hoe het Belle bevalt.
Tot nu toe heeft hij nog steeds goede ontlasting gehad. Een keer op de zalm diarree maar dat is normaal dacht ik.
Knuffels Belleke
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door