Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#2476667
Wie heeft er ervaring met orthiflor probiotica? Wil een paar potjes voor mijn klanten op voorraad hebben. (trimsalon) Zou ook Phytonics kunnen, is dat wat? Ik geef ook wel uit mijn eigen grote pot, maar die is nu leeg. Liever zou ik kleine potjes verkopen.
Mijn pot, die nu leeg is, was van nml health, groene os, maar ik had hier al gelezen, dat die niet zo bijster goed is.
Gr. Ingrid
Door vagebond
#2477700
Even gekeken bij mijn internetdrogist, die heeft acidophilus probiotica complex in poedervorm  van vd Pigge. Geen Arkopharma. Ik wil dan wel poedervorm hebben. Of is vd Pigge de humane variant van de groene os?
Gr. Ingrid
Door vagebond
#2477708
Ik kan trouwens geen probiotica meer vinden op de site van nml health. Dus ik moet echt een vervanger hebben. Wat gek, dacht dat ik bij de internetdrogist wel nog zag staan van nml health. Ff checken weer.
Door Jantina
#2478098
Ik geen altijd de Orthiflor original en ben hier zeer tevreden over. Ik vind het makkelijk dat het in capsules zit en mijn honden doen het er prima op.
Door vagebond
#2478540
Ik laat de pro biotica een kwartiertje in een beetje water staan, voordat ik het geef. Hoe doe je dat dan met capsules? Haal je het eruit dan? Gr. Ingrid
Gebruikersavatar
Door Binno
#2479017
ik had vroeger ook probiotica in capsules, die maakte ik dan meestal open om het poeder dan onder het voer te mengen

nu heb ik al een hele tijd het poeder van Puur Natuur
Door Whisker
#2479219
De PUUR probiotica is wel via een dierenzaak te krijgen heb me laten vertellen dat de Phytonics alleen via de dierenarts verkrijgbaar is
maar dan is de PUUR toch een mooi aternatief lijkt me voor een trimsalon? een vriendin van me geeft deze altijd en haalt het via faunalands dierenwinkel meen ik.

grts Whisker
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door