Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Axel*
#2474807
Her houdt niet op  :(
Gister al gezien dat Darqan zijn oorschelp dik was, vandaag naar de da: bloedoor. Boed ist eruit getrokken worden en cortison derin gespoten.
Verder Surolan in beide oren want ze vond zijn oren rood, naja goed, ik luister maar. Der is momenteel aan heel Darqan geen stukje wat niet rood is  :-X
Woe ga ik terug, en ik hoop dat het zonder OP goed komt, want Darqan komt heel slecht uit Narcose...
:'( :'( :'( :'( :'( Wat een k*tdag vandaag
Laatst gewijzigd door *Axel* op do 04 okt 2012, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Axel*
#2474919
Bernie schreef: Heb je ook traumeel of arnica in huis, dit zou ik zeker geven en eventueel traumeel zalf.
Ja heb ik, Traumeel drops en traumeel gel  :D Zelf niet aan gedacht! Thanks  :)
Door smulpaap
#2477255
Amber van mij heeft een tijdje geleden ook een bloedoor gehad . De d.a adviseerde om niet zoveel te doen . Zijn ervaring was met bv wel opereren dat het toch vaak weer terugkomt . Ik heb Amber wel een week of 6 de combinatie Arnica D6 en Hamamelis D30 gegeven , met erg goed resultaat . Er ontstond na verloop van tijd een sneetje waaruit het vocht kwam . Ik smeerde ook zeer dun wat Vetramil honingzalf voor de jeuk en om de huid soepel te houden . Vaak hoor je toch dat er een zg bloemkooloor ontstaat , er is bij Amber niets meer van te zien . Nu hadden we met haar wel mazzel dat het haar oortip betrof , de gehoorgang zelf was gelukkig nog goed open
Door Envie
#2478260
Hier ook een golden met een bloedoor  :( Vrijdag tijdens t knuffelen merkte ik dat. Ga vanmiddag arnica zalf halen. Zou koelen ook kunnen helpen ???
Door smulpaap
#2478584
Envie schreef: Hier ook een golden met een bloedoor  :( Vrijdag tijdens t knuffelen merkte ik dat. Ga vanmiddag arnica zalf halen. Zou koelen ook kunnen helpen ???


Was het er even vergeten bij te zetten , maar ik heb idd ook gekoeld met een coolpack ... een keer of drie per dag een paar minuutjes
Door *Axel*
#2478900
smulpaap schreef: Amber van mij heeft een tijdje geleden ook een bloedoor gehad . De d.a adviseerde om niet zoveel te doen . Zijn ervaring was met bv wel opereren dat het toch vaak weer terugkomt . Ik heb Amber wel een week of 6 de combinatie Arnica D6 en Hamamelis D30 gegeven , met erg goed resultaat . Er ontstond na verloop van tijd een sneetje waaruit het vocht kwam . Ik smeerde ook zeer dun wat Vetramil honingzalf voor de jeuk en om de huid soepel te houden . Vaak hoor je toch dat er een zg bloemkooloor ontstaat , er is bij Amber niets meer van te zien . Nu hadden we met haar wel mazzel dat het haar oortip betrof , de gehoorgang zelf was gelukkig nog goed open
Dit is interessant. OP is voor mij ook het allerlaatste. De da heeft er een hoop vies bloed uitgezogen. IS niet de tip, maar net voorbij de gehoorgang. Ik weet niet hoe het nu is. Heb Darqan al sinds vrijdag niet gezien  :(
Hoeveel geef je dan van Arnica en Hamamelis?
Door *Axel*
#2479883
Bedankt!

Ben gister thuis gekomen en wonder boven wonder is de zwelling verminderd. Al enkele uren na het uittrekken van het bloed was de oorschelp weer erg dik. Maar dat ziet er nu een stuk beter uit.
Ik haal zo dadelijk de arnica en Hamamelis
Door smulpaap
#2480396
Envie schreef: Hoe is t nu? Hier nog dik  :(


Ooh maar dat kan nog wel even duren hoor , bij Amber heeft het drie weken geduurt voordat het minder werd
Door lola woef
#2483439
ik heb toen bij mijnhond millefolium en arnica gebruikt de millefolium stopt het bloeden

werkte geweldig wel LM potenties
denk dat je die bij een homeopaat moet halen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door