Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door yalla
#247760
Ik heb gemerkt dat Annak 's morgens moet overgeven. Het is eigenlijk niet veel; gewoon wat gal. Hij eet dan bij de ochtendwandeling gras om daarna gal te spugen. Gistermorgen lag er ook een klein plasje in de kamer. Bij mij krijgen de honden eens per dag te eten (meestal BIBI of zelf samengesteld).
Kan ik nog iets doen aan die ochtendmisselijkheid ??? (Het is een reutje, dus hij is niet zwanger ;))
Door yalla
#247849
Fritz schreef: Ik zou hem voor het slapen gaan een stukje brood of iets dergelijks geven
Heb ik gedaan, want dat deden de vorige eigenaren ook maar het lijkt niet te helpen :-\
Door Truus
#247858
yalla schreef: Heb ik gedaan, want dat deden de vorige eigenaren ook maar het lijkt niet te helpen :-\
En wat Fyto-mix door het eten?
Door Helen
#247869
Ik zou het gal spugen negeren. Zijn lichaam moet gewoon wennen aan het nieuwe ritme en de omschakeling van voer. Toen ik Balou net omzette op kvv spuugde ze ook gal en dat is vanzelf overgegaan. Kijk het anders nog even een weekje of twee aan en mocht het niet verminderen of helemaal overgaan dan kan je nog altijd twee keer per dag gaan voeren.
Door yalla
#248299
Nou ik geloof dat het allemaal reuze meevalt. Er is vanmorgen niets gebeurd, dus ik laat het maar even zo. Bedankt voor de tips.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door