Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Loeka
#247617
Hoera mijn poes is zwanger van een hele mooie en liever kater. Zij eet altijd Carnibest afgewisselt met Bibi, Bandit en soms een vleugeltje of nekje en niet te vergeten een sardientje op zijn tijd.

Weten jullie of ze hierop gewoon gezond zwanger kan zijn? En tijdens de zoogperiode? Of moet ze nog iets extra's hebben?
Door Lizzy
#247619
Ja, ze kan hier perfect zwanger op zijn! En ja, dit is perfect voor de zoogperiode! Ik hoop dat je de kittens ook vers gaat geven?
Groetjes, Lizzy enne: gefeliciteerd he! Onwijs leuk!
Door Loeka
#247627
Dankje ;D
Uiteraard gaan de kittens vers krijgen! Hoewel ik wel bang ben dat ik ze ook aan brokken moet laten wennen. Neemt niet weg dat ik ga proberen "Barfhuizen" voor ze te vinden!
Door Loeka
#247630
Mamma is een wildkleur Somali, dochter van de kater hieronder. Vader is een wildkleur Abessijn. Het nest zal dus volledig uit kortharen bestaan, de Abessijn Variant
Door gonny
#247632
Loeka schreef: Mamma is een wildkleur Somali, dochter van de kater hieronder. Vader is een wildkleur Abessijn. Het nest zal dus volledig uit kortharen bestaan, de Abessijn Variant
O, wauw!!!!!!!! :D Spannend!!!!!!! :D
Door Loeka
#247635
Zeker spannend! Ik volg haar op de voet of alles nog wel goed gaat. Ze eet nu ontzettend veel, ze krijgt ook vaker eten per dag.

Ja en het eten hè. Ik ken verder niemand die de poes volledig op vers houdt gedurende de draagtijd en zoogperiode. Dat heb ik dan weer, maar ik word dan toch een beetje onzeker over de voeding, of het wel genoeg is enzo. :-[
Door arenda
#247659
misschien doe ik wel met je mee.heb zwaar vermoeden dat mijn maine coon ook zwanger is en ook zij staat volledig op "vlees" zowel carnibest als barf.
Heb ook geen idee hoe dat gaat lopen maar ben echt niet van plan om brokken te gaan voeren.Ik hoef alleen maar naar de tandjes van mijn poezebeesten te kijken om het zo te houden.
wel spannend hoor, maar jij mag lekker eerst :P
Laatst gewijzigd door arenda op di 25 jan 2005, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door gonny
#247666
arenda schreef: misschien doe ik wel met je mee.heb zwaar vermoeden dat mijn maine coon ook zwanger is en ook zij staat volledig op "vlees" zowel carnibest als barf.
Heb ook geen idee hoe dat gaat lopen maar ben echt niet van plan om brokken te gaan voeren.Ik hoef alleen maar naar de tandjes van mijn poezebeesten te kijken om het zo te houden.
wel spannend hoor, maar jij mag lekker eerst :P
ooo nog één!!!! :D gefeliciteerd (voorzichtig dan nog) ;)
Door arenda
#247672
Yep heel voorzichtig.Maar gedekt is ze in elk geval, heb het zelluf gezien.Was nog niet de bedoeling maar heb het maar laten gaan, was toch te laat om in te grijpen.
Nu wachten we dus af.
Door gonny
#247679
arenda schreef: Yep heel voorzichtig.Maar gedekt is ze in elk geval, heb het zelluf gezien.Was nog niet de bedoeling maar heb het maar laten gaan, was toch te laat om in te grijpen.
Nu wachten we dus af.
2 maine coons?????
Door Loeka
#247685
Bij mijn poes wat het ook nog niet de planning, maar het beestje was met een tussenpauze van een week krols. Ik heb toen besloten om haar eerder te laten dekken. Ze is niet meer piepjong, maar toch...

Ze is vrijdag as. 3 weken onderweg, dan hoop ik iets aan haar tepeltjes te kunnen zien. Ze vertoont verder alle symptomen en is NIET meer krols geworden :D

Enne dat zit vast wel goed met die poes van jou. Gezellig wordt dat met die barfende kittens straks!
Laatst gewijzigd door Loeka op di 25 jan 2005, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door