Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tschabo
#2475187
Ik ben op zoek naar een vriescel (voor het vlees van de hondjes :)).

Weet iemand een goedkoop adres?
Door Lida. S
#2475200
Ik wil ook nog wel een betaalbare vriescel erbij. Die dingen zijn belachelijk duur. Misschien is zelfbouw een optie.
Door tschabo
#2475214
Lida. S schreef: Ik wil ook nog wel een betaalbare vriescel erbij. Die dingen zijn belachelijk duur. Misschien is zelfbouw een optie.
Zelfbouw is zeker een optie voor mij.
Door ien
#2475235
ik keek net even snel op marktplaats de prijzen die ik daar zag, gaan zo'n beetje vanaf 2000 euro  :-\ (stonden ook nieuwe op voor 2000)
Door tschabo
#2475545
ien schreef: ik keek net even snel op marktplaats de prijzen die ik daar zag, gaan zo'n beetje vanaf 2000 euro  :-\ (stonden ook nieuwe op voor 2000)
Link?
Door Lida. S
#2475587
Ik weet wel een partij isolatieplaten te koop. ca 4 of 4,5 m lang en ik denk 1,2 breed. Maar een verdamper is erg duur. Hoe groot wil je de vriescel hebben?
Door tschabo
#2475778
Lida. S schreef: Ik weet wel een partij isolatieplaten te koop. ca 4 of 4,5 m lang en ik denk 1,2 breed. Maar een verdamper is erg duur. Hoe groot wil je de vriescel hebben?
Dit zijn de maximale maten die ik kan hebben.

170cm breed x 195cm hoog x 150cm diep

Diepte is enigszins afhankelijk van hoeveel de totale diepte is als de deur openstaat. Bij 150cm diep mag de deur maximaal 72cm uitzwaaien.
Door job
#2475789
ik ben er mee bezig geweest maar het kwam toch op zo'n 4000 euro...nee dank u.
Door Lizzy
#2476586
Ook niet verkeerd om het verbruik van die dingen grondig te bestuderen (het verbruik is namelijk navenant, zeg maar, en dan druk ik mij bijzonder voorzichtig uit).
Door job
#2476617
als je er 1 hebt die op 220 volt kan verbruikt hij net zo veel stroom
als 3 tafelmodelvrieskastjes is mij vertelt door de verkoper.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door