Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ellen Els en Nina
#247449
Ik voer Nina(ruim 5 kg, 13 weken oud) Energique en vul dat 's avonds aan met een lekker hapje. Maar dit "lekkere hapje" bestaat vaak uit kip (nek, karkas, vleugel).

Is dit te eenzijdig..of maakt 't niet uit omdat ze met Energique toch alle nodige stoffen binnenkrijgt?
OF bestaat er niet zoiets als een "overdosis" kip??? Naast de kip krijgt ze soms vis, eendagskuiken of enkele keer lams.
Door Lupa
#247450
energique is compleet voer, maar ik geloof niet dat je bezig bent met een "overdosis"
als je maar inderdaad afwisselt en ik zou geen organen als lekkere happje geven, want dat zit er genoeg in energique
Door Ellen Els en Nina
#247453
Bedankt voor je tip.
Ik vergat te vragen hoe 't zit met Carnibest, want dat wil ik binnenkort ook gaan proberen. (je weet wel voor de variatie die een hond misschien minder, maar ik wel belangrijk vind). Ik weet dat dat ook compleet is, maar zit dat ook veel orgaanvlees in (ik heb nl. net vorige week kippen (jaja alweer) -maagjes, -levertjes en -hartjes gekocht op de markt.
Of kan ik die bijvoorbeeld drogen en bij 't trainen gebruiken??
Door Lupa
#247459
ik geef carnibest maar ik barf parttime, geef nooit organen erbij, alleen maar pens.
eigenlijk zit in iedere kvv genoeg (mischin te veel) organen in dus dat zou ik niet erbij geven.
maar zo nu en dan is het niet erg hoor, maar ik denk dat je prioriteit op spiervlees moet liggen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door