Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Axel*
#2469000
Ik zoek een huidlotion waar ik Darqan zijn volledige Koerper mee kan insmeren (Duitse Herder)
Zodat ik de huidflora positief kann unterstuetzen. Hij wordt nu 1x per week/2 weken gewassen met desinfizierende shampoo om de gisten en bacterien onder Kontrolle te houden.
Krijgt oraal ook zink en visolie.
Door *Axel*
#2472813
Ik zoek meer iets om hem helemaal in te smeren... maar als ik geen opl vind ga ik dez (e pipetten eens uitproberen.
Heb gelesen dat men bij naakthonden babylotion gebruikt zonder lanoline (weet niet of ik het juist schrijf)
Door tieneke
#2472850
Heb het al eerder verteld maar zou zeer zeker de magnesiumchloride gaan toepassen, zowel met wassen als in het begin verdunt insmeren.
Babylotion en al de andere smeerseltjes/shampoos etc zijn qua ingredienten nou niet echt ondersteunend bij zijn vreselijke huidklachten  :-\
Door *Axel*
#2472962
tieneke schreef: Heb het al eerder verteld maar zou zeer zeker de magnesiumchloride gaan toepassen, zowel met wassen als in het begin verdunt insmeren.
Babylotion en al de andere smeerseltjes/shampoos etc zijn qua ingredienten nou niet echt ondersteunend bij zijn vreselijke huidklachten  :-\
Ik ben het ook niet vergeten Tieneke, maar de verzendkosten zijn al hoger als het spul alleen. Ik ga nog even op zoek naar de email en tja, dan moet het maar  :-\
Door *Axel*
#2472975
tieneke schreef: Heb het al eerder verteld maar zou zeer zeker de magnesiumchloride gaan toepassen, zowel met wassen als in het begin verdunt insmeren.
Babylotion en al de andere smeerseltjes/shampoos etc zijn qua ingredienten nou niet echt ondersteunend bij zijn vreselijke huidklachten  :-\
http://www.zechsal.eu/alle-producten/ze ... 00-ml.html
Dit is het oder?
Ik zou dan toch gelijk de liter bestellen, want verzendkosten zijn 18,90...
Door tieneke
#2473012
*Axel* schreef: http://www.zechsal.eu/alle-producten/ze ... 00-ml.html
Dit is het oder?
Ik zou dan toch gelijk de liter bestellen, want verzendkosten zijn 18,90...
Ja, dit is de goede olie  ;)
Heb even gekeken en vanuit Tsjechie is het naar Tirol 25 euro verzendkosten tot 7 kilo.
Hier hebben wij bulk in olie, badflakes en scrub plus huidgel.
Dan krijg je het van mij voor inkoopprijs  :-*  (10 euro p/ltr want zag dat 1 liter 39,95 is  :o
Is ook heerlijk voor jezelf om in bad te ontspannen en voor een zeer goede nachtrust  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door